Carino Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 hoi mensen zown half uur geleden voelde ik bij me rammelaar dat hij natte achterpoten en kontje had.. ik had hem gecontroleerd maar kon niet echt iets vinden...moet ik me zorgen gaan maken en weet iemand hier meer over???het was wel erg nat als hij op me schoot zat was me brok waar hij had gezeten dus nat...Help (vind dit best wel eng)
nathalie b Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 ruikt het naar urine?kan je konijn ergens in water gezetten hebben?(waterbak)is het een binnenkonijn of buitenkonijn?
Carino Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 het is binnen konijn of het na urine ruikt weet ik niet ik ben gronisch verkouden... ze hebben drink fles....geen bak...
nathalie b Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Ollie van mij plast zichzelf onder als hij ergens pijn heeft.Kan bij jouw ook wat anders zijn....Zitten ze samen in een kooi?Kan de een de ander onderplassen?
Carino Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 hmm ik denk niet dat hij pijn heefthij eet en drinkt nog gewoon en voor zijn doen is hij nog best allert en levendig.. hmm nee ik heb proffie nog nooit op carino zien rijden en ze zitten idd sam in een kooi zijn pas gekoppelt groetjes
ZaZa Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Gewoon even afwachten of het morgen nog zo is...Misschien had ie net geplast en zijn billen niet goed droog geveegd.... Als hij levendig is, eet en keutelt, zou ik me nu niet meteen zorgen maken..De kans dat dit gewoon éénmalig was is groot.....Je hoeft echt niet meteen bang te zijn dat je konijn in groot gevaar is......
nathalie b Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Ik weet het niet.....misschien was het een eenmalige actie;kijk even of het morgen nog zo is dan kan je altijd nog de DA even bellen toch?Het lijkt me niet iets om je direkt zorgen over te maken.
Carino Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 dank jullie wel...ik zal kijken hoe et morgen zit..en zal proberen me geen grote zorgen te maken...
kelly1986 Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Misschien heel simpel gedacht... Maar kan ie niet gewoon op je schoot geplast hebben en er ervolgens met zijn kont in zijn blijven zitten. Een van mijn rammetjes heeft de geweldige complimenteuze gewoonte om op me te plassen als ie bij me op schoot zit. Vervolgens blijft ie dan op dezelfde plek zitten en is zijn kont ook nat. NU is het één keer gebeurt. Ik zou even afwchten en als je nu morgen ziet dat ie nog een natte onderkant en poten heeft of dat het in de toekomst vaker voor komt dan zou ik contact opnemen met je dierenarts.
Carino Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 haai kelly neej hij had niet geplast op schoot hij is namelijk erg zindelijk en plast alleen in de kooi of toilet hij heeft dat ooit een keer gedaan .na de hand nooit meer ..
Carino Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 ik ging even voelen hoe de bodem bedekking er aan toe was en die was erg nat ik heb nu dus even de kooi verschoont ze doen dus blijkbaar niet alles op de wc;)...ik zelf denk nu dat het door dat kwammaar als het morgen nog zo is dan toch maar even kijken ... of ik de dieren arst moet bellen
Carino Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Geplaatst: 8 mei 2009 Hier kan een slotje op..want er is niets aan de hand..bedankt allemaal voor de reacties
Lieke175 Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Zie je wel Probeer je in het vervolg niet te snel druk te maken, je ziet nu dat het meestal helemaal nergens voor nodig is.
Aanbevolen berichten