LindavanBakel Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Hey! ik zag net in het hok een aantal natte keutels.Nu wil ik mijn konijnen even van de onderkant bekijken. Maar ze houden totaal niet van oppakken.Hoe pak ik dit het beste aan? Ik pak ze meestal bij het nekvel vast maar wanneer ik ze op hun rug wil leggen, beginnen ze te spartelen.. En waarmee/hoe maak ik hun kontje schoon/droog? Alvast bedankt
Mariellexxx Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Ik maak het bij mijn voedster schoon met lauw water, ik zet haar gewoon met haar kontje in de wasbak waar een laagje lauw water inzit, dan hou ik haar met mijn ene arm tussen haar achterpootjes vast (en met mijn vingers kan ik het dan een beetje losweken),en met mijn andere hand hou ik haar tussen haar voorpootjes vast, en tegelijk leunt ze met haar bovenrug tegen mijn voorkant aan, dus ze kan geen kant op.Al vind ze het wel prima haha.
LindavanBakel Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 dank je wel! Ik zal het z.s.m. proberen
Aanbevolen berichten