busylizzzy Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Hallo allemaal, Toen ik gisterenavond naar bed ging was alles ok met mijn beide nijnen. Maar vanochtend kom ik SS brengen en Mia vliegt er op af, maar Martin niet, terwijl hij het normaal het lekkerste ter wereld vind. Hij ligt heel stil in een hoekje met zijn ogen dicht een beetje te rillen. Probeer hem een blaadje andijvie aan te bieden, maar die ligt nogsteeds bij zijn neus. Hij is momenteel in de rui, maar het ergste heeft hij echt al lang gehad. Ook weet ik zeker dat hij gisterenavond goed heeft gekeuteld. Wat kan het zijn, heeft hij een verstopping? Ik heb prozyme in huis, moet ik dat gaan dwangvoeren, dus oplossen in een beetje water en dan in een spuitje in zijn mond? Of is hij gewoon een beetje chagrijnig? Het gedrag lijkt een beetje op toen Mia er net was, toen lag hij ook heel stil in een hoekje, maar hij vond haar echt helemaal niet eng meer gisteren... Anders ga ik vanmiddag met hem naar de dierenarts, maar ik vroeg me af wat jullie dachten...
Caroline Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Probeer nu even prozyme te geven in een spuitje met water en maseer hem, als hij dan over een uur niet eet,naar de DA.
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 en bij da pijnstilling vragen kans op een haarbal is aanwezig.
busylizzzy Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 ok, ga gelijk een spuitje halen! (gelukkig zit de apotheek om de hoek!) Dankje!
busylizzzy Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 Ik heb hem net de oplossing van prozyme gegeven, maar hij wou dat al bijna niet doorslikken, ik moest het echt heel langzaam inspuiten, hij liet het er liever uitlopen... heb ook zijn buikje gemasseerd... maar hij ziet er niet lekker uit... maak me echt zorgen. ga zo een vriendin bellen of zij kan komen met een auto zodat we naar de da kunnen.
busylizzzy Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 pfff... nou kan pas om half 3 terecht, en er is hier geen andere dierenarts... pfff
Sabbie Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 He balen! Nou, houd hem goed in de gaten he?! Blijf proberen hem te laten eten. (misschien wat pesten met wat lekkers?)
busylizzzy Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 ligt andijvie voor zn neus, maar daar moet hij niets van hebben. ga er zo gewoon naartoe, ga niet mijn konijn dood laten gaan omdat zij me niet eerder een afspraak willen geven.
busylizzzy Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 heb ze gebeld dat ik niet ga wachten en kan opeens nu wel terecht. ga nu maar fietsen, geen taxi te bereiken... leve deventer
AnneliesVonk Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Succes joh! Hopelijk kunnen ze hem snel helpen! Arm beestje... wachten is dan echt niet fijn! Zo zie je... beetje aandringen en dan kan er ineens veel meer!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 heb ze gebeld dat ik niet ga wachten en kan opeens nu wel terecht. ga nu maar fietsen, geen taxi te bereiken... leve deventer we duimen voor je in offtopic!! succes met martin!!
busylizzzy Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 Dankjulliewel voor alle steun en tips. De dierenarts zei dat ik er heel vlot bij was, maar nog was zijn temp maar 36,9, veel te laag dus. Hij had zeker een verstopping en gas, dus hij is opgenomen om het vocht toe te dienen en pijnmedicatie enz te kunnen geven. De kans is wel heel erg groot dat hij de avond niet haalt. ik ben echt zo verdrietig. ik hield me groot, maar zodra ik buiten stond heb ik heel hard staan huilen, nu ook nog. arme martintje, mijn lieve vriendje
Dollie Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Nee, dat mag toch niet! :frown: Ik blijf echt heel hard duimen voor Martin, hij MOET het gewoon halen hoor!!!!!!!!!!!!! Wel echt super dat je zo doorgezet hebt, als je gewoon had geluistert naar de dierenarts en pas om half drie was gekomen had hij vast nog veel minder kans gehad.. Sterkte! :frown:
Karina Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 ah nee zeg... niet Martin :frown:Nou er brand hier sowieso een kaarsje voor Nijn, maar die brand dus ook voor Martin nu! Kom op jongen!
Dollie Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 ah nee zeg... niet Martin :frown:Nou er brand hier sowieso een kaarsje voor Nijn, maar die brand dus ook voor Martin nu! Kom op jongen! Ik heb ook een kaarsje aangestoken, voor allebei kom op Martin!
toedeloe85 Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Als hij rilt zou ik toch even snel een bezoekje aan de dierenarts brengen!
toedeloe85 Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 (aangepast) Sorry, dat heb je al gedaan! Goed zo !Ik hoop dat het goed komt....... aangezien je er snel bij was.Sterkte! 6 mei 2009 aangepast door toedeloe85
busylizzzy Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 heb ook een kaarsje voor hem aangestoken, mia zit helemaal van slag in het hok nu, ze snapt niet maar martin heen is. zijn ze in zon korte tijd toch nog goede vriendjes geworden
Guus Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Jeetje Busylizzy, dat is wel evne schrikken inderdaad!Hij is vast in goede handen en we duimen dat alles goed komt!! Geef Mia maar lekker veel knuffels dat is voor jullie beide fijn!
Sunny Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Oooo die lieve Martin, ik duim voor hem! Wat is dit toch vreselijk! Heel veel succes en sterkte, en huil maar lekker hoor! Knuffels, Sunny en Henkie
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Nou gelukkig heb je door gezet en is hij nu hopelijk op de juiste plaats.Het is inderdaad er op of er onder. strekte
Bo&Isa Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Geeft de DA ook af en toe een buikmassage? 't Kan zeker goedkomen hoor, mijn vorige nijn heeft ook een flinke gasaanval overleeft! Ik duim voor jou en Martin.
busylizzzy Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 Ja, ze gaan medicijnen IV toedienen, ook vocht, want hij wil niets eten/drinken. en om het half uur komt er een assistente masseren. Mag vanavond even langs. breng ik lekkers mee, en zijn knuffel henk, is hij niet zo alleen.
essiejj95 Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Ik duim ook mee! Ik wens je super veel sterkte en succes!
Aanbevolen berichten