kelly1986 Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 En zijn hok kan ie ook niet meer kapot knagen nu
kaatje-kim Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Zalf wordt IN de ogen gedaan. Dit om te voorkomen dat de ogen uitdrogen, omdat ze tijdens de narcose niet knipperen met hun ogen en ze de ogen dus zelf niet vochtig kunnen houden.
toedeloe85 Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Mijn dierenarts (konijnkundig) zegt dat je de groenten en het hooi niet in stukjes hoeft te knippen. Alleen harde groenten zoals wortel wel, want die kunnen ze niet tot de kiezen krijgen (als je begrijpt wat ik bedoel) zonder de snijtanden.Zonder voortanden lijkt het mij ook onmogelijk om andijvie naar binnen te krijgen hoor........!Volgens mij moet je alles gewoon in kleine stukjes snijden!
kaatje-kim Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Zonder voortanden lijkt het mij ook onmogelijk om andijvie naar binnen te krijgen hoor........!Volgens mij moet je alles gewoon in kleine stukjes snijden!Dat konijn waar het niet voor in stukjes wordt geknipt kan het ook gewoon eten:whistle2:
kelly1986 Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Ik maak er ook geen miniscule stukjes van maar gewoon reepjes.Een heel blad andijvi is voor mijn konijn te groot om naar binnen te werken...Maar repen gaat gewoon prima!
Aanbevolen berichten