Evelien13 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Hoi,Ik heb net een vosje opgehaald bij de dierenambulance.Je zou dus zeggen dat hij helemaal is nagekeken maar als hij bij mij op schoot zit hoor ik hem knarsetanden.Ook eet hij niet zo veel. Wat kan dit zijn??Gr Evelien
ZaZa Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Knarsentanden kan ook komen omdat hij het naar zijn zin heeft bij je...Eten en keutelen moet je hééél goed in de gaten houden..Weinig eten kan, maar keutelen moet. Je kan voor je eigen gemoedsrust wel even de dierenambulance bellen om te vragen of en waarop hij nagekeken is misschien ?En vragen of hij daar wel at en keutelde..misschien kunnen ze het hokje nog even nakijken waar hij in zat, als je hem net gehaald hebt...
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 En als ze pijn hebben kunnen ze ook knarsentanden toch? Ligt eraan hoe hard toch?
Evelien13 Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Geplaatst: 3 mei 2009 Knarsetanden doet hij niet hard, ook maar even.Keutenlen doet hij wel. Geen grote keutels maar het is een vosje.
Laura Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Ik had mijn konijn gevonden eerst was er helemaal niks en toen inenen begon hij te knarsetanden ik was met hem naar de dierenarts gegaan hij at wel gewoon maar hij bleek een beschadiging aan zijn gebit te hebben.Mijn konijnen knarsetanden nooit als ze het naar hun zin hebben.Maar sommige konijnen ind wel ja.x
toedeloe85 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Heel hard knarsetanden is een teken van pijn.Als ze zacht knarsetanden vinden ze het fijn bij je.Raar maar waar:D!
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Ja, dat deed mijn kleine konijntje toen ze een paar weken oud was ook bij mij op bed! (zachtjes)
Aanbevolen berichten