ZaZa Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Dan mag je dat met wat limonade opzuigen hoor.. Wat ook wel eens lukt is je konijn foppen:Doe de hoeveelheid Carprofen op een stukje brood of ander stukje eten...Houdt eenzelfde stukje, waar niets opzit, voor Dobby's neus.Op het moment dat Dobby dat wil pakken, houdt je het stukje mét carprofen voor het bekje...
mabaals Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 Oh, ik wist niet dat je er wat doorheen mocht mixen. En ik ga dat foppen ook maar proberen, want het is een heel zielig gezicht als we haar vast pakken, ze begint te stampen en loopt achteruit.
Katrien Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Oh goed dat er geen operatie nodig is! Ja, foppen zal wel wat beter zijn dan ermee vechten in verband met het pootje! Hopelijk trapt hij erin :yes:
nathalie b Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Fijn dat je konijn niet geopereerd hoeft te worden!Tis alleen wel vervelend voo jouw en hem dat je zo moet worstelen met de pijnstilling.Misschien kun je aan je DA vragen of hij metacam kan krijgen als pijnstilling;hier nemen ze die zelf uit het spuitje zonder worstelen(schijnt inderdaad "lekkerder"te zijn;als ik eraan ruik vindt ik het stinken maarja).(En dat iedeen hier dacht dat het een ze was komt omdat je het zelf over ze had !hihihi)heel veel succes en laat nog eens wat van je horen hier.
Laura82 Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Dobby is wel een meisje, maar Mabaals (topicstarter) is zelf een jongen, voor zover ik het begrijp hoor :-) @ Mabaals, mijn complimenten hoor voor hoe je ermee omgaat! veel succes voor Dobby
Aanbevolen berichten