Saf Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 he, ik had een vraagje, We zijn er over aan het denken om cacao doppen in de tuin te fleppen. We hebben dit in ons voortuintje al gedaan en vinden het best aardig uitzien. Mijn vrouw wel het nu ook graag in de plantenborders in onze achtertuin. Een van deze borders grenst echter aan de ren van de reusjes. Vroeg me daarom af of deze doppen slecht zijn voor konijnen. Heb wel gezocht (misschien niet lang en goed genoeg) maar zo snel geen topic daarover kunnen vinden. alvast bedankt
Martine75 Geplaatst: 18 april 2020 Geplaatst: 18 april 2020 Ik heb ook deze vraag. Konijntjes eten de weggewaaide cacaodoppen op, kan t kwaad? Of mogen ze zo lkkr de tuin schoonhouden
Evee Geplaatst: 18 april 2020 Geplaatst: 18 april 2020 1 uur geleden zei Martine75: Ik heb ook deze vraag. Konijntjes eten de weggewaaide cacaodoppen op, kan t kwaad? Of mogen ze zo lkkr de tuin schoonhouden Dat kan kwaad, ik zou zorgen dat ze daar niet bij kunnen! Cacaodoppen zijn giftig voor konijnen. 1
Aanbevolen berichten