blackscell Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 http://www.bunnybunch.nl/community/gallery/index.php?n=2270 Is er iets met z'n oog?
Swa100 Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 inderdaad, misschien beetje ontstoken? is er ook af en toe veel slijm/pus te zien of niet?
chantal1987 Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Sammy heeft dit ook. Ik heb er een zalfje voor ge kregen van de da, maar dit werkt volgens mij niet echt. Volgende week ga ik waarschijnlijk langs, dan spoelen ze zijn traanbuizen.
blackscell Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Geplaatst: 1 mei 2009 Ik heb hem pas 1 week, en nee hij heeft geen slijm/pus en van andere mensen gehoord dat ze meestal suf zijn enz maar als ik hem in de tuin laat springt hij 10 meter de lucht in dus ja ik weet het niet
Karina Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 De oograndjes zijn wat ontstoken. Dat betekent niet dat ze suf moeten zijn hoor. Kook wat water, laat het goed afkoelen en dep het oogje voorzichtig met een schoon doekje. Niet wrijven, maar deppen. Morgenvroeg weer en morgenavond ook. Is het maandag niet over zou ik even de dierenarts bellen.
Aanbevolen berichten