macmanss Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 hallo mensen ik ben mac samen met mijn vrouwtje hebben we een konijntje genaamt bubbels nu ben ik voorig week met der naar de dieren arts geweest om dat ze druppels vloeistof achterlaat het heefd een groen bruine kleur nu zegt de dieren arts dat het een baarmoeder ontsteking is en heefd haar antibiotica gegeven maar nu ben ik er niet hellemaal zeker van of dat wel zo is heb ook gehoord dat het baarmoeder kanker kan zijn kunnen jullie me helpen we willen der niet kwijt mvg mac
Katrien Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Veel mensen laten de baarmoeder van hun konijn eruit halen (castreren). Nu weet ik niet of het wel kan om je konijn te opereren als de baarmoeder ontstoken is. Weet iemand hoe je kan te weten komen of het een baarmoederontsteking is of kanker?
Rian Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Het is moeilijk van hier te beoordelen, maar gezien de kleur van de druppels (groen-bruin) zou ik zeggen dat er eerder sprake is van een ontsteking dan van kanker. Bij beide zou ik zo snel mogelijk de baarmoeder laten verwijderen, mits het konijn verder in een goede conditie is. Wat zei de DA daar over?
Aanbevolen berichten