mirjamspd Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Ik pakte snoepy zonet op en nu zie ik dat haar nageltje is gescheurd het hangt er maar wat bij, het heeft volgensmij helemaal gebloed..:bounce:want het is helemaal rood, Ik weet niet wat ik moet doen :O kunnen jullie me helpen
wenerlover Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 meestal stopt het bloeden van zelf ook met nagels knippen wil het nog wel eens gebeuren dat je in het leven knipt dan gaat het ook bloeden ze hebben mij altijd geleerd eerst de wont ontsmetten en dan stolt het wel dat betekend het houd van zelf opnou weet ik niet hoe erg het eruit ziet
Sabbie Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Het ligt eraan hoever het nageltje is ingescheurd. Heeft je konijn er last van met lopen? In dat geval moet het nageltje er (door een DA) uitgetrokken worden...
mirjamspd Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Geplaatst: 27 april 2009 hoe ontsmet je de wond, sabbie het nageltje hangt er maar wat bij, maar ze heeft er volgensmij geen last van
mirjamspd Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Geplaatst: 27 april 2009 P.s bedankt voor de snelle reactie
Rian Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Ontsmetten kun je met bijv. hibicet, of betadineoplossing, maar zorg dat je konijn hier niet aan gaat likken want dat kan hij beter niet binnen krijgen. Maar als het wondje nog open is kun je je nijn hier best pijn mee doen, misschien even naar de DA ermee.
mirjamspd Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Geplaatst: 27 april 2009 de DA gebeld, zeiden dat ik het even schoon moest maken en moest kijken of het zich geneesde ik ga anders naar de DA, de nagel ligt er al af
Aanbevolen berichten