YvonneH Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Ik ben net met alle 6 de nijnen naar de da geweest om te enten. Op zich zijn ze allemaal helemaal gezond (Ko en Snuf zijn nog steeds wat te zwaar) alleen heeft Ko weer haken :(Ik heb meteen weer een afspraak gemaakt voor volgende week om ze weg te laten halen.Nu maar hopen dat hij in die tijd niet stopt met eten zoals vorige keer.(de afpraak is volgende week omdat hij nu net geent is)
ZaZa Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Wanneer was de laatste keer dat Ko haken had ?Wel vervelend dat ze er weer zitten..Maar even goed in de gaten houden komende week..
Jimmy&Nijn Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 ow YvonneH!!heel veel beterschap met Ko!!
YvonneH Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Geplaatst: 22 april 2009 Bedankt allemaal! @Zaza: De vorige keer was in september of oktober. Het 1e jaar dat we hem hadden heeft hij nergens last van gehad. Ik dacht wel al dat ze terugkwamen want er word soms wat minder gegeten en ook het hooi gaat wat langer mee.
YvonneH Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Geplaatst: 29 april 2009 We hebben Ko vanmorgen naar de da gebracht.Snuf is ook mee dus hopelijk voelt hij zich daardoor wat beter.Om 1 uur kunnen we bellen.
Gast Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Heb je inmiddels al wat gehoord? Sterkte voor Ko!
Wouzzy Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Misschien is het een optie om minder biks te geven, waardoor ze meer hooi gaan eten en zo meer vezels binnenkrijgen die haakjes verminderen . Hoop dat alles goed is gegaan, en dat hij snel weer eten gaat :cool:
YvonneH Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Geplaatst: 29 april 2009 Alles is goed gegaan vanmiddag. Hij is weer lekker thuis en zit gewoon buiten. Hij had gelukkig geen wondjes in zijn mond dus hopelijk eet hij weer normaal nu (hij heeft wel pijnstilling). Ko eet wel hooi maar niet superveel ofzo. Vorige keer is al gezegd dat zijn kiezen wat scheef staan dus dan kan je nog zo veel hooi geven maar die haakjes komen (meestal) toch wel terug Iig bedankt voor het meedenken
Aanbevolen berichten