Jimmy&Nijn Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 ik heb een poep vraagje...de nijnen hebben altijd kleine zwarte keutels..maar sinds gisteren hebben ze grote super lichte keutels..ik heb alleen een nieuwe hooi soort gegeven dus hun voeding is niet echt veranderd...nogsteeds ss sochtends en savonds kruiden + witlof en af en toe wat wortel of bleekselderij.. waarom die lichte poep ineens? en is het goed poep of slechte? de zwarte zijn de oudere poepjes en de lichte de nieuwe
JoBoris76 Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Volgens mij is dat een teken dat ze het hooi erg lekker vinden. Daardoor krijgen ze mooie, lichte en grote keutels.
Karina Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Ja, dat ligt aan het hooi hoor. Dan hebben ze lekker veel hooi zitten knabbelen .
Jimmy&Nijn Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Geplaatst: 21 april 2009 oohhh die is de hooi die caroline toen heeft aanbevolen!!! ik heb hem via zooplus besteld! okee goed om te weten! waren de kleinere zwarte keutels slecht dan?
Karina Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 je kunt eraan zien dat ze minder hooi eten. Ik heb een pak kruidenhooi gekocht dat blijkbaar minder lekker is dan de vorige zak (ziet er ook niet zo fris groen uit als de vorige). De keutels zijn zwarter dan voorheen.Ik heb overigens gisteren ook dat hooi besteld, dus ik ben benieuwd!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Geplaatst: 21 april 2009 oh ok ik snap het!!ben benieuwd of die van jou hem ook zo lekker gaan nommen!!
Aanbevolen berichten