Elsjeee Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 hoi,, Ik wil graag prozyme kopen voor de zekerheid enz.Waar kan dat? En van wat voor prijs moet ik ongv. uitgaan? op konijnen.nl had ik wel wat gezien, maar dat was 4,00 voor 10 gram?!
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 (aangepast) Ik heb het wel via konijnen.nl gekocht, deze website kreeg ik als tip van verschillende mensen hier op BB :yes:.. Misschien dat er andere mensen zijn die het ergens anders bestellen, en zij je verder kunnen helpen. 18 april 2009 aangepast door Nijntje_Hummer&Gizmo
Karina Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 (aangepast) Ik heb het ook daar gekocht. Het leek mij ook erg weinig voor dat geld. Ik kreeg ook een klein zakje. Maar als ik zie hoe lang ik eigenlijk ermee kan doen voor 2 konijnen, valt het best mee.Bovendien: mijn ram heeft een keer bijna een verstopping gehad. Om dat te laten controleren bij de da en een middeltje mee te krijgen was ik 10 keer zoveel kwijt. Dus dan liever dit . Maar ik ben ook wel benieuwd eigenlijk of er nog andere plekken zijn waar je het kunt kopen (hoewel ik over bovenstaande site erg tevreden ben). 18 april 2009 aangepast door Karina
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Ik heb het vandaag ontvangen. Ik vond het alleen wel een beetje bizar dat het in een zakje zit waar verder niets op staat. Niet dat ik niet geloof dat er echt prozyme inzit, maar vind het wel een beetje vreemd :yes:
Karina Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 hier zat er een plakkertje op. maar er stond idd ook niet op dat het prozyme was. Ik moest mijn vriend dus even melden dat dit niet was wat hij dacht dat het was haha . Maar probeer het maar eens uit, dan weet je zeker dat het prozyme is hoor. Hier kwamen meteen wat mooie keutels eruit na korte tijd.
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Haha hier zei mijn vriend vanmiddag al 'nou als ik niet beter wist, zou ik denken dat je iets heel anders hebt besteld'. Ik zal het binnenkort eens proberen, als Muffin niet vreemd gaat doen is het prozyme .
Rian Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Hahaha! Het zakje staat hier in het keukenkastje tussen de kruiden, laatst was ik samen met een vriendin aan het koken, ze doet het kastje open en ik zie haar kijken..."wat is DIT??" Het lijkt wel alsof Don Corleone even langs is geweest!! :he:
toedeloe85 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Ik heb het vandaag ontvangen. Ik vond het alleen wel een beetje bizar dat het in een zakje zit waar verder niets op staat. Niet dat ik niet geloof dat er echt prozyme inzit, maar vind het wel een beetje vreemd :yes:Ik had precies hetzelfde! Ik heb het ook gister ontvangen en vind het inderdaad ook vreemd dat het in zo'n zakje zit. Op de website staat namelijk dat het een potje is!:bounce:
JoBoris76 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Ik had precies hetzelfde! Ik heb het ook gister ontvangen en vind het inderdaad ook vreemd dat het in zo'n zakje zit. Op de website staat namelijk dat het een potje is!:bounce:Ze kunnen toch moeilijk voor 10, 20 of 40 gram een heel potje gaan versturen? Bij mij zit er altijd een plakkertje op dat het Prozyme is. En je kunt diegene die het verstuurt vertrouwen hoor. Ik bestel het ook al wel ruim een jaar bij haar.
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Ik had precies hetzelfde! Ik heb het ook gister ontvangen en vind het inderdaad ook vreemd dat het in zo'n zakje zit. Op de website staat namelijk dat het een potje is!:bounce: Inderdaad.. Ik heb altijd geleerd dat je nooit zomaar een medicijn mag innemen, maar dat je altijd moet kijken naar de verpakking enz. :whistle2:
Manon73 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Bij mij zit er idd ook een sticker op en daar staat prozyme op en hoe je het moet bewaren.
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Een sticker? Goh ik heb geen sticker gezien ... Of ben ik nou zo blind? :eek: Er zat wel een briefje bij waar informatie en een gebruiksaanwijzing stond :yes:
Laura1984 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Bij mij heeft er inderdaad beide keren ook een sticker op gezeten. Voor zover is weet is prozyme alleen via de webwinkel van konijnen.nl verkrijgbaar.
Rian Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Het klopt inderdaad wel, het is niet zo netjes om het zo in een zakje te doen, het zou vanalles kunnen zijn. Vooral omdat je het op internet besteld en niet weet wie er eigenlijk achter zit. Maar, ik gebruik het voor mijn nijnen nu ook al een tijdje en het heeft absoluut het gewenste effect. Dus ik denk ook dat het volledig betrouwbaar is.
toedeloe85 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Ze kunnen toch moeilijk voor 10, 20 of 40 gram een heel potje gaan versturen? Bij mij zit er altijd een plakkertje op dat het Prozyme is. En je kunt diegene die het verstuurt vertrouwen hoor. Ik bestel het ook al wel ruim een jaar bij haar. Ik zeg ook niet dat ik het niet vertrouw hoor. Had alleen een potje verwacht aangezien dat ook op het plaatje stond.
Manon73 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Ik denk dat het in een zakje wordt gedaan omdat het makkelijker te verzenden is.
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Nou.. goed om te weten dat iedereen het in een zakje heeft ontvangen. Weet ik tenminste zeker dat ik het goede heb .. En jaa ik denk ook inderdaad dat ze het in zakjes doen omdat het dan makkelijker te vervoeren is (lees: in een mooie envelop) ..
Neaske Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Ik moet zeggen met dat zakje hebben we wel nog wat leuks uitgehaald. Ik had het besteld en mijn ouders laten zien.. maar mijn zusje wist van niets. dus die komt thuis uit school en mijn mam en pap zitten zo aan tafel met dat zakje en zeggen zo'' en waar denk jij mee bezig te zijn?'' dat gezicht...
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Ik moet zeggen met dat zakje hebben we wel nog wat leuks uitgehaald. Ik had het besteld en mijn ouders laten zien.. maar mijn zusje wist van niets. dus die komt thuis uit school en mijn mam en pap zitten zo aan tafel met dat zakje en zeggen zo'' en waar denk jij mee bezig te zijn?'' dat gezicht... Hahahaha die vind ik mooi! Dat gezicht had ik ook wel willen zien!
Aanbevolen berichten