xxxmarjoleintjuh Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Hoi iedereen,Ik heb even een vraagje. Guus heeft een bultje op zijn rug en ik weet niet of het een reactie op zijn inentingen zijn.Het is een hard bultje midden op zijn rug en als je er naar kijkt zie je dat er een korstje op zit. Ik mag er gewoon aankomen en Guus blijft dan ook goed stil zitten.Zou het nog een reactie op de inentingen kunnen zijn? Volgens mij is hij bij de opvang eind maart ingeent. Ik ben niet erg bang ofzo, maar vind het best raar. Volgens mij is het niet echt een ernstig iets (hoop ik natuurlijk ook).Bedankt alvast!!
Lieke175 Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Eind maart... Dan zouden er nu dus ruim twee weken voorbij zijn. Ik denk dat het gewoon een entreactie is.
Shadow2 Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Dat staat bij de bijwerkingen van de enting als zijnde bijwerking. Bas heeft het van zijn eerste enting ook gehad. Het duurde ongeveer 3 weken voor het helemaal weg was getrokken. Het voelde bij Bas als een soort schijfje met een klein zwart korstje in het midden. Pas als het over een paar weken niet minder is geworden, zou ik het even na laten kijken.
wenche Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 mijn konijn heeft ook een hard bultje, net schuin achter zijn rechter voorpoot... Hij heeft zijn enting 7 april gehad... Zou dit ook een entreactie kunnen zijn? (ik zie echter geen korstje)
Aanbevolen berichten