Jimmy&Nijn Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Ik zat net op de bank en jimmy kwam uit de kattenkrab paal en nieste 3x en maakte ook een rare hoest gluid...nog nooit gehoord bij beide de nijnen!hij is vandaag normaal verder..hij ligt op zijn rug te rollen en nijn te likken...dus denk niet dat ie echt ziek is maar ik vraag het toch maar..wanneer moet ik me zorgen maken? pas als hij niks meer eet? omdat ik wil er graag vroeg bij zijn en niet wachten tot hij helemaal niet lekker is...ik hou zoveel van me mannetje...
chantal1987 Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Ik denk dat je je echt pas zorgen moet maken wanneer je ook snot ziet, of als Jimmy een nat neusje heeft. Sammy niest ook wel eens door stof dat tussen het hooi zit. Dat hoesten vind ik wel heel appart. Je kan de dierenarts even bellen om het te vragen, maar er zijn ook vast andere leden hier die misschien wel weten wat je beter kunt doen.
Karina Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Dat niezen ken ik wel, maar het hoestgeluid eigenlijk niet... Bellen met de da om even na te vragen kan natuurlijk nooit kwaad.
Sweetbunny Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Ik zou idd ook ff je DA bellen... en vragen wat dit zou kunnen zijn..
Shadow2 Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Houd goed in de gaten hoe vaak ie niest en of hij snotterig is. Mijn nijn niest ook wel eens, maar meestal is dat stof. Zolang hij actief is en goed eet en drinkt, hoef je je geen zorgen te maken.
ZaZa Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Het belangrijkste is al gezegd...maar geen reden tot paniek als het bij deze keer blijft..In dat geval zal hij waarschijnlijk iets in zijn neus gehad hebben was eruit moest...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 bedankt iedereen!omdat ik heb hun nooit horen niesen (ik ben vaan thuis) kwam het als een verassing! ze gaan toch naar de DA voor hun inentingen dus ik zal het daar zeggen!!
Aanbevolen berichten