toedeloe85 Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Hallo allemaal, Hier weer eens een vraagje van mijn kant.Met mijn 6 konijnen gaat het goed.Nu vind ik in het hok wel eens aparte keutels... van die harenkeutels..Keutels die verbonden zijn... een soort ketting. Verder zijn ze gewoon hard en normaal van structuur.Verder gaat het gewoon super met ze. Ze zijn levendig en eten goed.Adviseren jullie nu om dat ene middeltje ( naam vergeten..) te geven die verstopping tegen gaat?Zo ja, waar kan ik deze aanschaffen? Alvast bedankt voor de reacties.
_Danielle Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 (aangepast) Je bedoelt prozyme? Dat mag je gewoon geven, wordt wel vaker gegeven als een konijn gewoon erg verhaard, zonder er ook daadwerkelijk al klachten zijn, om het voor te zijn zeg maar.Kan je via een website bestellen, moet even zoeken welke.. Edit; hier kun je het kopen:http://www.konijnen.nl/bunnystuff/shop.php# 16 april 2009 aangepast door _Danielle
toedeloe85 Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Geplaatst: 16 april 2009 Dank je wel! Ik heb het besteld. Kun je dit ook gewoon in het drinkwater doen?
Sabbie Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Zou ik niet doen... Dan moeten ze flink drinken, willen ze genoeg binnen krijgen.In principe eten ze het gewoon hoor! Ik doe het over de biks. Met de plantenspuit even natspuiten en dan blijft het netjes plakken.
_Danielle Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Je kunt het over de groenten of biks doen inderdaad, zo krijgen ze het zeker binnen.
Aanbevolen berichten