Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoii

Ik heb een probleem misty voelt zich volgens mij weer niet goed. Hij eet niet, ligt zielig in het hoekje, heeft een kale plek en ademt zwaar.

Mistykaal001.jpg

Zo ligt hij erbij helemaal in het hoekje

Mistykaal002.jpg

Dit is de kale plek.

Ik kan niet naar de da. Want me moeder werkt. Ik heb al gemaseert.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Daphne

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Doe idd nog maar maseren...erg zachtjes met je vingertoppen, van net onder zijn ribben naar beneden..als je hardere plekjes voelt druk je een klein beetje meer...

Geplaatst:

Toen ik de tekst las dacht ik eerst nog dat het van de warmte zou kunnen zijn, maar als ik naar de foto's kijk zie ik een heel ziek konijn :frown:

Gaat het alweer wat beter met Misty?

Geplaatst:

Ik zie heel veel haren rondom Misty. Kan het zijn dat er veel haren in de maag zitten waardoor Misty niet eet? Maar dat verklaart natuurlijk niet het zware ademen...

Geplaatst:

Tenzij hij pijn heeft...? Niet dat ik hard begin te hijgen als ik buikpijn heb maar ik kan me voorstellen dat het voor dieren een uiting van ongemak/pijn is

Geplaatst:

En anders een andere DA? Ondertussen duim ik heel hard voor Misty! Heb je je moeder al gebeld? Of wacht je gewoon tot ze thuis komt? Misschien kunnen jullie samen wel iets verzinnen zodat je sneller bij de DA komt, misschien dat een van de buren je kan helpen ofzo? Weet niet hoor, probeer mee te denken. Bah wat is dit vervelend.. Kom op Misty!

Geplaatst:

Oh jee, dat klinkt niet best :(. Hoe dwangvoer je misty? Met een spuitje? IK hoop dat je moeder gauw thuis is, dan kan je met je nijn naar de da.

Succes met Misty Daphne, ik zal voor jullie duimen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .