Roxy Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Oke, ik ben nu een beetje wiebel..Becky eet haast niet meer (brokjes heel af en toe een klein stukje, dan een mini mini stukje lof en hooi). En ze keutelt ook iig heeel erg weinig.Daarbij vind ik der ook was duffig (kan ook door de warmte komen) Moet ik naar de da?Masseren?Help!?!
Gast Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Hoe zit ze erbij? Zit ze stil in een hoekje? Misschien heeft ze pijn.En hoe voelt haar buik aan? Als het kan zou ik inderdaad naar de DA gaan.
suzanne24 Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Hey Roxy, Wat vervelend voor jou en Becky.Drinkt ze wel?Mijn Nijntje is ook ziek geweest en heb ook een topic geplaatst, misschien heb je wat aan de tips die aan mij zijn gegeven. Ik heb er echt heel veel aan gehad.
Roxy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 Nou, ze ligt eigenlijk vooral.. Maar ik kan echt alles met der doen, en normaal is dat echt niet zo!Ze huppelt niet rond ofzo.. Ik ga der even erbij pakken nu.. dan kan k der buikje goed gaan voelen
Gast Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Ik kan niet echt beoordelen wat het kan zijn vanaf hier natuurlijk, maar als je het gevoel hebt dat ze zich anders gedraagt dan normaal en zich niet lekker voelt zou ik wel naar de DA gaan. Als d'r buik hard aanvoelt is het in ieder geval niet goed!
suzanne24 Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Leg je hoofd tegen haar buikje aan en kijk even of je wat hoort. Misschien heeft ze last van gas of verstopping?
Roxy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 Voor zover ik kan zien heeft ze wel gedronkenBuikje voelt niet echt hard
suzanne24 Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Hoe zien de keutels er uit? En hoor je wat als je jou oor tegen haar buikje aan legt?In ieder geval in de gaten houden en stimuleren tot eten, zet allemaal lekker dingen voor haar neus en kijk even aan wat ze doet, eet ze na 2 uur nog niet dan zou ik starten met dwangvoeding. Een beetje biks wellen in water en dat dan met een spuitje langzaam druppelen in de mond.
suzanne24 Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Dit is de link naar mijn topic:http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/20791-help-weet-niet-moet-doen-konijn-eet-drinkt-niet.html
Roxy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 Ehm.. ze eet de hele dag al zo goed als niet.. En ik heb der lof gegeven (wat ze echt heerlijk vind) en daar neemt ze heel af en toen een hapje van.Ik heb geluisterd.. maar hoor eigenlijk niet echt iets
suzanne24 Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Hmmm, dat ze af en toe een hapje neemt dat is al positief. Ik zou het in de gaten houden, als ze helemaal stopt met eten dan zou ik met dwangvoeding beginnen. Maar volgens mij moet je wel wat horen want de darmen van een konijn moeten constant in werking zijn? Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik zou de da bellen en vragen om advies.
Roxy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 Ik heb der even neergezet, en ze huppelt nu vrolijk rond..Ik ga even proberen der te laten eten met wat lof
Roxy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 Ja, ik kan niet zo goed luisteren ook aangezien ik echt onder de krassen zit nu.. Ze vind t niet zo leuk geloof ik.Dat ze van zich af bijt (niet letterlijk hoor) is opzich wel weer een goed teken toch?
Caroline Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Maseren nu en blijven doen tot ze mooi keutelt en of hooi gaat eten!
Gast Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Hou haar in de gaten, zorgt dat ze tenminste iets binnen krijgt en dan komt het denk ik wel goed! Maar als ze echt helemaal stopt met eten en keutelen naar de DA.(Ik sluit me aan bij Caroline)
Roxy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 Ze zit nu lof te knabbelen.. is dat ook goed?
Roxy Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Nou.. ff een update.. ze eet weer goed, keutelt, plast, drinkt en huppelt.. Dus het was allemaal voor niets.. Gelukkig maar..
Gast Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Ik vroeg me vanmiddag af hoe 't met d'r ging maar was het daarna weer een beetje vergeten. Fijn te lezen dat het goed gaat en het voor niks was.
Roxy Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Lief dat je er toch aan dacht,En iedereen nog bedank voor alle reacties!!
Aanbevolen berichten