nathalie b Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Hoera voor Hypoliet en zeker ook hoera voor Loes natuurlijk!!!Ik hoop dat het vanaf nu goed blijft gaan,blijf nog wel even duimen denk ik!
smurfje1983 Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Gelukkig maar! Hopelijk blijft het nu goed gaan
zwarte panter Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Oke, ik ben eindelijk online geraakt... Thuis ben ik spijtig genog nog steeds internetloos.Eerst en vooral wil ik iedereen immens hard bedanken voor het duimen, het heeft duidelijk geholpen.Ik wil ook Caroline super hard bedanken om jullie op de hoogte te houden en voor alle hulp, raad, steun,... die ze me heeft gegeven de afgelopen week.Hypoliet doet het momenteel geweldig. Hij keutelt zich rot...en daar ben ik dolgelukkig mee!
sennepenneke Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 En nou maar hopen dat er geen ellende meer komt, het is wel genoeg geweest..heel fijn dat het zo goed gaat met hem weer
Dollie Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 En nou maar hopen dat er geen ellende meer komt, het is wel genoeg geweest..heel fijn dat het zo goed gaat met hem weer :yes:
heidi-77 Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Wat fijn dat hij eindelijk weer keutelt!Er zullen wel heel veel keutels uit moeten komen nu. Het heeft lang geduurd, maar goed dat je hebt volgehouden!
Aanbevolen berichten