Petradhd Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Okee. Jij hebt waarschijnlijk ook meer info dan ik, dus als jij niet erg ongerust ben zal ik dat ook maar niet zijn. En in Loes heb ik gewoon alle vertrouwen, die weet echt wel goed waar ze mee bezig is! Tjongejonge, praktijkervaring opdoen tijdens je studie is altijd leuk maar toch niet op deze manier... :arf:
Caroline Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Niet erg ongerust is wat positief....maar ik zie het niet zo zwart...hij heeft meer kans om het te halen dan niet zal ik zeggen en ze zal hem vooral nog even heel intensief moeten verzorgen...De reden waarom ik het niet zo negatief zie ,is dat hij wel nog altijd levendig was en gewoon at... vandaag is dat niet het geval en zit hij stil...maar dat komt hopelijk gewoon omdat de darmen op gang komen ,zoals je al zei en dat is dan het begin van genezing... Ik ben er de volgende dagen niet...hopelijk heeft Loes dan weer internet zodat zij jullie op de hoogte kan houden...
Shadow2 Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Kop op Hypoliet, het gaat al beter! Er zit tenminste beweging in de darmen. Ik denk aan jullie Loes en Hypoliet! maar ik heb het gevoel dat het wel goed komt! Beterschap en sterkte!
Lieke175 Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Caroline, wat doet paraffine eigenlijk? Ik weet dat ons mam dat bij de fysio op haar rug kreeg en dat er kaarsen van gemaakt worden, maar ik had nog nooit gehoord dat het ook als medicijn gebruikt wordt! Loes, heel veel sterkte, ik duim voor Hypoliet!
lianne Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Parrafine maakt de darminhoud week waardoor het er makkelijker uitkomt. Het word hier op mijn werk ook gebruikt om weefsel mee in te bedden omdat het geen reactie aangaat met celmateriaal en kleurstoffen . Enige nadeel is dat onze vloer hier vaak een schaatsbaan is doordat het overal gaat zitten, dus denk je maar eens in wat het dan in de darmen doet!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 jaaaa!! meer meer !! een hele huis vol keutels!!
Shadow2 Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Wat goed zeg! Nu maar hopen dat het doorzet!
Dollie Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Het begint er op te lijken! We zijn ook wel een beetje toe aan goed nieuws hier!
Sweetbunny Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Ooooh het gaat de goeie kant op!!!! JOEPIE!
sennepenneke Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Poe wat gaat dat moeizaam, alle respect voor zwarte panter!Hypoliet zet door!
Blacky Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Hoe gaat het vandaag met hypoliet en Loes???
Caroline Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 :party: Keutels!!! En keutels...en KEUTELS!!!! Hij doet het goed!
Daisy&Mouse Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Jeeejjj!!!!!!:party:Wat een sterk konijntje... en een sterk baasje!!!
Shadow2 Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Wat een geweldig goed nieuws! Hopelijk is Hypoliet er nu helemaal doorheen en blijft alles goed werken.
Aanbevolen berichten