Shadena Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Jeetje ik dacht echt dat het nu vooruit ging balen dat er niks meer komt.Loes zal ook wel zwaar in de stress zitten.Ik blijf duimen tot ze er af vallen hoor!
Cassie Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Sterkte Loes, ik leef met je mee!En Hypoliet, kom dr maar snel bovenop!
Petradhd Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Kom op Hypolietje! Keutelen met die kont! :bounce:
ZaZa Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Loes bedankt jullie allemaal voor het duimen trouwens, ze zou alleen willen dat het ook tot Hypoliet doordringt... Ik lees alles snel door en zie staan: "Ze zou alleen willen dat Hypoliet doorwringt" Dusse...Kom op Hypoliet...doorwringen ! Wie weet helpt het...
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Wat naar allemaal zeg! :erf: Kop op Hypoliet! Hier duimen we allemaal mee!Heel veel sterkte!
sandra1 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 heel veel sterkte en we zullen duimen dat het goed komt. Bedankt Nuf
nathalie b Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 ben heel benieuwd hoe het nu met hypoliet is.we duimen nog steeds en blijven dat doen hoor!
pol&kik Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Hoe is het vandaag met hypoliet op de maandag-middag?
Caroline Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Nog steed geen keutels...Hij knarste ook daarstraks en had dus pijn... Even een tandje bijsteken met dat duimen dus...
pol&kik Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Jeetje mineetje :(Kom op! Zowel voor hypoliet als Zwarte Panter!
Petradhd Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Als ik gelovig was zou ik zelfs heel hard gaan bidden nu, net zo lang tot Hypoliet weer gewoon normaal keutelt! Ik wil zo graag dat het goedkomt, Loes verdient al deze ellende niet :frown:
Dollie Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Pffffffff dit is echt oneerlijk. Hoe kun je nu zoveel pech hebben?! Kom op Hypoliet! Je kunt het wel, want dat moet. En Loes, je bent geweldig!
YvonneH Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Alweer zo'n pech!Ik ga ook heel hard duimen!
The Email Female Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Jeetje wat een pech weer zeg... Ik duim mee!
Shadena Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 jeetje dat arme beestje is al zolang bezig nu zo erg als zo'n beestje pijn heeft.Ik blijf ook duimen!Kom op Hypolietje je kan het wel!
Gast Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Al dat gedoe verdienen ze niet! Wat een pech!Nogmaals veel sterkte en de duimen blijven hier draaien!
Caroline Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Vannacht weer 4 keutels en een hoop darmgeluiden...maar hij heeft nu wel duidelijk pijn ...Nu wachten op nieuws van de DA om te kijken wat de mogelijkheden zijn.... enema, parafine eventueel en doorgaan met infuus...
Karina Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Kom op Hypoliet! Maak van die 4 keutels weer een hele berg!!! We duimen nog steeds voor je.
Caroline Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 DA zegt niets doen en afwachten tot vrijdag...enkel cisaral blijven geven...duh...Daar zijn we het dus niet mee eens...
dierenvriend1 Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 ach, arm beestje, en arme zwarte panter ik hoop dat t goed komt
LindavanBakel Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Wij met zijn drieeen zullen ook hard duimen!!
Petradhd Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Ik ben het er ook niet mee eens om tot vrijdag niets te doen. Als de darmen stil hebben gelegen is er natuurlijk ontlasting uitgedroogd in de darmen blijven zitten. Zeker omdat Hypoliet wél bleef eten. Dat is gelijk een heel logische verklaring voor de pijn die hij nu heeft nu de darmen weer gaan werken, als de verstopping ernstig is krijg je koliekkrampen en die zijn zeer pijnlijk. Een röntgenfoto (eventueel na toedienen van contrastvloeistof) van de maag en darmen kan daarover duidelijkheid verschaffen. In eerste instantie zou ik toch ook denken aan oraal toedienen van paraffine om de boel wat makkelijker door de darmen te krijgen. Ik blijf keihard duimen, maar om eerlijk te zijn heb ik hier geen goed gevoel bij...
Caroline Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Hm... we zijn nu idd parafine aan het bekijken, er is enkel onduidelijkheid over dosering... Ik heb er wel een goed oog in... omdat het om Loes gaat...als er iemand dit onder controle krijgt ,is zij het wel. De reden waarom ik niet ongerust ben,is dta hij 2 keer per dag infuus heeft gekregen, uitdroging is dus beperkt en bovendien duurt echte stasis idd een paar dagen....Esther heeft het ook al gehad dat het een hele week duurde...
Aanbevolen berichten