mirjamspd Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 ik ben naar de DA geweest en die zei dat het waarschijnlijk door de tanden kwam , ze zei dat ik het alleen gewoon schoon moest houden:bounce:ik had zo'n gevoel dat er toch echt iets mee moest gebeuren ..ik maak het heel vaak schoon maar het blijft terugkomen :grrrrrr: Flappie had ook oormijt , ik heb zo'n tipetje meegekregen om er op te doen dus ik hoop dat het over gaat anders haal ik over een maand nog zo'n tipetje maar wat moet ik doen met het oogje?het was vandaag nog schoon!
Petradhd Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Ehm, als het inderdaad door de tanden komt he... dan moet er dus iets aan de tanden worden gedaan?Met 'tipetje' bedoel je 'pipetje'? Welk middel heb je precies meegekregen?
mirjamspd Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Geplaatst: 10 april 2009 ja ik vond ook dat er iets met de tanden moest gebeuren..ja ik bedoelde pipetje , ik weet niet meer hoe heet maar ik heb gezien op bepaalde sites dat het wel heel goed spul is ben even de naam vergeten
tante10 Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Als er ïets"met de tanden is moet er wat gebeuren lijkt mij. Schoonhouden is dan echt niet genoeg. Misschien eens een andere dierenarts opzoeken want dit klinkt niet erg goed.
Aanbevolen berichten