kaatje Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 ik word vrijwel nooit onpasselijk op mijn werk, maar was vandaag voor het eerst echt een beetje misselijk zelfs, mijn maag draaide om...kwam een konijn binnen en die zou een plekje op zijn poot hebben... Bleek een mega gezwel te zijn op zijn achterpoot en 1 nog groter gezwel naast zijn anus..Opereren dus...ik scheren en schoonmaken, ging de korst van de grootste wond af......gatverdamme, getverderrie, bah, bleh...kwam me toch een kaas ondervandaan...bult barstte ook een soort, echt mega smerig...Heb wel vaker abcessen gezien maar dit was wel heel, heel ranzig... Eninf, bulten verwijderd en konijn weer fris en fruitig, maar moet er niet teveel aan terug denken want dan...:beurk::beurk::beurk::beurk::beurk::beurk: moest ik ff kwijt
Sabbie Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Hahaha! Bedankt voor deze uitvoerige beschrijving... (gelukkig gaat het met het konijn weer goed!)
kelly1986 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 mmmmm ik zit hier ff verlaat te lunchen en dacht ik ga eens wat nieuwe topics lezen.....jum jum jum hahahaha
Karina Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 smakelijk kelly haha. Bah, dat klinkt echt vies. Maar goed, het konijn is weer gezond. Voorlopig voor jou nog geen eten denk ik hè?
chantal1987 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Bah! Zelfs ik word er al misselijk van, en ik heb het niet eens gezien.
Shadena Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 bah smerig hoor!Het lijkt me alleen wel dat het beestje er al een behoorlijke tijd mee liep als die bult al zo groot was echt zielig hoor voor zo'n beestje.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 hee klinkt beetje als mijn puist vanochtend! dat barste ook!:he:
Stefanie Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 hee klinkt beetje als mijn puist vanochtend! dat barste ook!:he::lol:
chantal1987 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 hee klinkt beetje als mijn puist vanochtend! dat barste ook!:he: Haha, ieuw!
kaatje Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 wahahahahaahahahahahaahahaha, die spatte tegen de spiegel toen je erin kneep Jimmy?????
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Ik ben ook blij dat we hier niks kunnen ruiken!!!!nou het konijntje was er vast blij mee er van verlost te zijn.....
kaatje Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 het rook niet eens...nouja, buiten een pies en poep lucht dan..maar dat kan ook zijn omdat ik hem direct onder de kraan hebt schoongeschropt..hihihiHet was echt een verdikking van zeker 6 cm.he.... enne Jimmy.....ik heb ook wel eens zo´n mega ding...1x per maand om precies te zijn, whahahahhahahaah en die MOET en ZAL eruit dan, al is het met grof geweld!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 :lol:komt me erg bekend voor hahahaha...!!!
kaatje Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 we wijken trouwens een beetje af... modjes....sorrrrrieeeee
Petradhd Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Neeheeee, van het opengebarsten abces van het konijn! :he:
Petradhd Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Zoiets dus:Of zoiets:Eet smakelijk allemaal :he:
kaatje Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 mmm...chocolaatje smaakt nu extra lekker, jammie.. Het was anders, het waren hele rare bulten, dus echte bulten die je vrij makkelijk kon losmaken en afbinden dus helemaal gekapseld. De randen van de bulten waren netjes afgerond, soort kommetje en daarover heen zat een grote korst. Een van die korsten is er dus afgevallen en daaronder zat allemaal vies, tumorachtig weefsel met daartussen door wat ouwe `kaas`(lekker he..) Dus wel degelijk abces achtig, maar vraag me af of het nu tumoren zijn geweest of zeer, zeer verwaarloosde abcessen, vind het ook zo frappant dat het er 2 zijn
Rian Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Ja, dat ziet er niet zo gezond uit. Arme nijn! Wordt dat weefsel nog onderzocht of het tumorweefsel is?
Gast Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Ik was net van plan om te gaan ontbijten (ja, nu pas, hihi) maar nu heb ik dus geen trek meer. Bedankt.
Aanbevolen berichten