Kyraa* Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Mijn konijn heeft een blind oogje en in het begin was het oogje ook gewoon open en schoon, maar sinds een paar dagen is het oogje half/helemaal dicht en zit er een korstje op:arf:. We maken het oogje nu 2x per dag schoon met gekookt water, maar het gaat niet over.Weten jullie of er een zalfje voor is of iets anders waardoor het over gaat?Toen ze klein was is haar oogje al behandeld met antibiotica en was het ook over, maar nu is het dus weer terug. Groetjes.
itsBUNNY Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Sorry, geen verstand van! Misschien toch even langs de DA?
Shadena Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 (aangepast) Mijn konijn had een keer iets in zijn oog gekregen(waarschijnlijk stro)en toen kwam er een soort blauwig vliesje over ik heb toen cavasan oogzalf gekregen en het was de volgende dag al haast weg.Op de verpakking staat wel voor honden en katten maar ik neem aan dat de dierenarts wel wist wat hij mee gaf en het werkte perfect.Maar het is misschien wel verstandig om het even aan de dierenarts te laten zien. Succes hoop dat het gauw beter gaat! 8 april 2009 aangepast door Shadena
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Jip, Shadena, gekregen voor mijn hond, werkt goed! Even informeren bij de DA dusals dat kan!
Karina Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Ik zou hiermee ook even naar de dierenarts gaan. Een korstje is sowieso niet goed volgens mij...
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Een korstje moet je er afhalen, dat moest ik doen van de DA, maar wacht maar even af! Ik ging ook met hem naar de da, heeft ie niks gedaan alleen gezegd dat we het schoon moesten houden en t ging over!
KikiXBunny Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Ga METEEN naar de dokter.Mijn cavia heeft dit ook gehad en sorry dat ik het moet zeggen maar hij is gewoon er aan doodgegaan we hebben alles geprobeerd
Kyraa* Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 We hebben voor morgen een afspraak. Ik hoop dat hij weet wat we er aan kunnen doen.
Aanbevolen berichten