nathalie b Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Arme Simba.Geef hem maar een dikke knuffel van me..Misschien help dat een beetje!
heidi-77 Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Dat heb ik net ook zeker gedaan... hij ziet er zo zielig uit vandaag... het was heel duidelijk dat hij pijn had....
Rian Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Pff tis wat he. Niet fijn! Maar wel goed dat je er alert op bent en hem kunt helpen. Veel beterschap!
heidi-77 Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Ik kan het geld op dit moment eigenlijk niet missen, maar ja laat mijn dieren niet lijden.... dan maar even wat minder eten voor ons....
Rian Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Ik kan het geld op dit moment eigenlijk niet missen, maar ja laat mijn dieren niet lijden.... dan maar even wat minder eten voor ons.... Oei dat is echt vervelend...kun je geen regeling treffen met je DA dat je in termijnen betaalt?En voor Simba is het nu misschien lekker als je hem wat hooithee geeft?
heidi-77 Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Die rekening viel nog wel mee vandaag ā¬66....
heidi-77 Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Tis alleen dat ik ook voor Christo en Josefien flink aan het dokteren ben he....
Rian Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 je hebt van die tijden dat je dieren duur zijn...heb dat de afgelopen week met Muis weer gezien, 2 consulten met AB etc. kostte me zo'n 100 euro.
nathalie b Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Ik zal maar niet zeggen wat ik de afgelopen maanden al kwijt ben aan medicijnen alleen al.....MAAR er komen vast betere tijden ook voor jouw...
heidi-77 Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Tuurlijk we blijven positief (al vind ik 36 +101 +30 + 66 in 2 weken niet weinig) uiteindelijk komt het goed!
Rian Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Dat is zo. En weet je, het blijft toch altijd hetzelfde, bij mij tenminste. Komende maand is de poes aan de beurt voor haar inenting, de maand daarna de twee nijntjes, en als je pech hebt wordt een van hen ziek en ben je wat meer kwijt, zoals nu...Je weet waar je het voor doet, toch? Jouw hart geeft om hun hartjes, en die zijn onbetaalbaar!
heidi-77 Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Precies sommigen verklaren me misschien voor gek, maar het zijn onze schatjes, die verdienen een goed leven en daar heb ik heel veel voor over
nathalie b Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Als je eenmaal voor een dier kiest moet je ook rekening houden met slechtere tijden.En ik verklaar je niet voor gek hoor,weet precies wat je bedoeld......Mijn collega roept altijd "komt wel goed,is het niet vandaag ;hopen we toch op morgen? " en ik denk dat hij best wel eens gelijk heeft.....
heidi-77 Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Dat denk ik ook! Ze zitten nu weer in hun gewone hok buiten, had bewust de verwarming uitgelaten vandaag, daarbij zaten ze ook op de koude zolder... nu lekker in het grote hok met de ren!
heidi-77 Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Vandaag belde de dierenarts me nog om te vragen hoe het met Simba ging, hij werd na de narcose niet zo snel wakker als normaal de bedoeling is. Daarom heeft ze Simba ook extra vocht toegediend, om te voorkomen dat er iets zou zijn met zn nieren en dat hij wel zou gaan eten. Gelukkig ging hij meteen eten en was alles goed. Ik vond het in elk geval wel heel goed dat ze me belde om te vragen hoe het weekend nu is gegaan!
Rian Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Dat is inderdaad heel netjes. Geeft je meteen een goed gevoel! Toch?
heidi-77 Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Geplaatst: 23 juni 2010 Pfff zucht t is weer zover... vanochtend wilde Simba niet eten, nu ben ik dus maar aan het dwangvoeren, vanavond al bij de dierenarts geweest en morgen worden de haakjes weer verwijderd....Ik baal echt als een stekker, niet om het geld, maar ja Simba moet weer onder narcose terwijl dat de vorige keer niet zo goed ging....Hoop dan ook dat alles goed gaat, ik wil Simba niet kwijt, maar niet behandelen is ook geen optie.... Baal ook aangezien ik morgen weinig tijd heb, eigenlijk de hele dag weg ben, dus ik ga maar even wat skippen denk ik en dan komt mijn moeder oppassen.Verder had hij sowieso al pech... zijn nageltje brak ook al af vanavond... :( gaat weer lekker....
Gast Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 He bah. Succes vandaag. Ik zal voor Simba duimen dat het deze keer beter gaat.
heidi-77 Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Geplaatst: 27 juni 2010 Tis gelukkig allemaal goed gegaan, Simba eet weer goed!
heidi-77 Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Geplaatst: 27 juni 2010 Daar ga ik niet van uit, weet dat zijn kiezen scheef staan, helaas zijn er geen beugels voor konijnen. Dus weet zeker dat we om de zoveel tijd geld kwijt zijn aan de dierenarts. Zolang het te verhelpen blijft door te slijpen, zullen we dit zeker doen.
YvonneH Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Fijn dat het goed gegaan is! Jammer dat z'n kiezen scheef staan, dat heeft onze kobus ook en die is dit jaar al een paar keer geweest.
Aanbevolen berichten