suzanne24 Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 Update Nijntje:Helaas Nijntje gaat weer achteruit. Stopte vandaag ineens met vrolijk huppelen op het balkon en zat in een gedoken in een hoekje. Haar aangespoort tot lopen maar ze deed twee stappen en stond weer stil. Aangespoort tot eten maar ze liet weer alles staan,ook drinkt ze weer niet. Ik heb haar opgepakt en ze stribbelde niet tegen wat ze de laatste twee dagen wel weer deed. Haar buikje is weer keihard en ze is weer aan het knarsen tanden. Meteen actie ondernomen, pijnstilling gegeven en masseren en toch maar ananas sap geven omdat ik prozym nog niet binnen heb. Ze krijgt al medicijnen om haar darmen op gang te helpen maar dat blijkt nu dus ook niet te helpen. Daarna water gegeven en een beetje dwangvoer. Daarna even op schoot gezet op fleece deken om goed te kunnen masseren, merkte de eerste keer dat er belletjes onder mijn vingers weg schoten maar dit keer is haar buik kei hard. Heb haar nu terug in het hok gezet op de fleecedeken. Nu zag ik dat ze aan de kranten had lopen knabbelen, kan dit een verstopping veroorzaken? Zo ja hoe kan ik de verstopping ongedaan maken?
Rian Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Ja, het kan een verstopping veroorzaken. Het is voor elk konijn verschillend welke hoeveelheid de verstopping kan veroorzaken, bij de een kan dit snel gebeuren, bij de ander kan dit na veel krant eten pas gebeuren. Je doet eigenlijk alles wat je kunt doen nu, je hebt nog geen prozyme in huis? Het masseren is goed, zorg daarbij dat je nijn veel vocht binnen krijgt nu.
suzanne24 Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Update:Ik ben kapot van verdriet, Nijntje is net om half negen in mijn armen overleden.
Roos1995 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Wat een zielig verhaal! Echt hĆØĆØl erg veel sterkte met het verlies
Katrien Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Oh wat erg! Je hebt in ieder geval heel hard je best gedaan en hebt jezelf niets te verwijten. Heel veel sterkte!
pol&kik Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Heel veel sterkte bij dit moeilijke verdriet! Je hebt gedaan wat je kon! Je mag Nijntje een plekje geven op de regenboogbrug!
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Je hebt je best gedaan hoor. Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Nijntje!
heidi-77 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Wat erg voor je! Veel sterkte met het verlies.
Rian Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Ocharm. Echt zielig dit. Je hebt het goed gedaan maar je nijntje was niet sterk genoeg. Heel veel sterkte!
Laura82 Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Veel sterkte... je hebt in ieder geval alles er aan gedaan.
Debbie Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Heel veel sterkte meid..Je hebt gedaan wat je kon..
suzanne24 Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Bedankt voor al jullie steun.Ik weet niet of ik dit topic zelf kan sluiten, maar ik wil dit topic graag sluiten.
Aanbevolen berichten