ZaZa Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Geplaatst: 2 mei 2009 Maden op mijn konijn...Dat gaat me nu net even te ver...(al snap ik je bedoeling en waardeer ik je inbreng)Vraag me ook af of dat bij konijnen zou werken... Fucidin ken ik..Ga me daar eens in verdiepen...Surolanzalf die Pleun nu krijgt heeft, zo te lezen, dezelfde werking als Fucidin..
Bica Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 oke dat wist ik niet ... ken surolan wel, heb dat vroeger ook gebruikt bij een van onze dobbers ... kga deze discussie goed in de gaten houden en ik hoop voor jou op een goed eind ...
ZaZa Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Geplaatst: 2 mei 2009 Fucidin ga ik wel ter sprake brengen, maar vermoed dat het antwoord zal worden datSurolan werkzaam is tegen meer dan waar Fucidin werkzaam tegen is (gram-negatief en gram-positief en meer van dat soort blabla)Maar goed, dan is dat benoemd..
ZaZa Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Geplaatst: 3 mei 2009 (aangepast) Vanmorgen erg geschrokken van Pleun...Op één plek is een stuk korst weer weg en zit een gat die onder de huid verdwijnt waar je je vinger in kan steken...De foto's zijn ook té erg, die zet ik hier niet eens neer....Dit kan niet langer duren...Omdat Pleun vandaag zo heerlijk bij de andere konijnen ligt, zich vermaakt en weinig last lijkt te hebben, gunnen we haar deze ene dag nog, maar morgenochtend bel ik de dierenarts... (heeft niets te maken met kosten want onze DA rekent geen weekendtarief)Ik vind het echt heel vervelend, maar dit heeft gewoon niets meer te maken met zinvol bezig zijn....Dit gaat nooit meer opknappen. 3 mei 2009 aangepast door ZaZa
Bica Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 gatver Zaza ... wat een naar bericht ... wens je heel veel sterkte toe met deze moeilijke beslissing en heel veel kracht voor morgen ... soms moet je iets doen wat je liever niet wilt en van je hart een steen maken omdat het beter is voor het beestje ...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 hmm na 2 jaar proberen voor Pleun, je hebt genoeg gefreubelt aan hem zoals ik zo lees. Veel sterkte morgen. en geef Pleun nog een aai van ons.
Dollie Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Arme Pleun.. Heb deze discussie gevolgd en heel hard gehoopt dat jullie een oplossing zouden vinden, maar een gat waar je je vingers in kunt steken, dat klinkt niet goed.. Dat is geen volwaardig leven meer. Heel veel sterkte morgen!
Laura82 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Jeetje Zaza, heb het topic meegelezen.Veel sterkte morgen, fijn dat ze nog zo'n fijne dag heeft gehad. Maar indd als je nagaat of het nog konijnwaardig is, na 2 jaar proberen is het voor Pleun het beste. Het zou fijn zijn als er nog een wondertje gebeurd.
Konijnigie Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Ach jee, dat klinkt niet goed, je zal inderdaad geschrokken zijn..Heel veel sterkte ....je hebt meer dan je best gedaan, al blijft het dan heel zuur ..Sterkte van een nieuw forum lid
nathalie b Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 ZaZa,heel veel sterkte morgen.Een ding is zeker:je hebt er alles aan gedaan maar als niets help heb je geen keuze meer.
Shadena Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Jeetje wat naar dat het zo lopen je hebt echt alles gedaan wat je kon en voor het Pleun is het de beste keus dan uiteidelijk. Heel veel sterkte morgen meid!
Lieke175 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Shit zeg, ik had zo gehoopt dat iets zou helpen, gewoon één klein wondertje... Sterkte morgen...
Karina Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Jullie hebben alles gedaan om Pleun beter te maken. Gelukkig heeft ze vandaag een fijne dag mogen beleven. Veel sterkte morgen...
_Danielle Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 O jeetje ZaZa, dat klinkt niet goed...Heel veel sterkte morgen!
Gast Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Heftig zeg, ik had ook gehoopt op een wonder. Je hebt gedaan wat je kon. Veel sterkte vandaag.
YvonneH Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Jammer dat er niks meer aan gedaan kon worden, sterkte vandaag!
Vivian Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Jeetje wat erg! Ik wens je heel veel sterkte toe, je hebt alles gedaan wat je kon; kosten wat het kost! Sterkte!
ZaZa Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Geplaatst: 4 mei 2009 Vandaag is er niets gebeurd..Er was te weinig tijd en de dierenarts wil die tijd hebben...Het wordt dus morgen kwart voor drie..
Blacky Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Pff Zaza lees dit net pas!Heel veel sterkte met en voor Pleun!
Yvon Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Oh wat erg zeg... ik wil je heel veel sterkte wensen!
ZaZa Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Geplaatst: 5 mei 2009 Bedankt voor jullie reacties.. Tis goed zo...eigenlijk voor ons alleen maar een opluchting dat het voor Pleun voorbij is..
Aanbevolen berichten