Sweetbunny Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Hoi allemaal, Ik was net Snuf aan het aaien.. en merkte een bultje bij zn rechter schouderblad (als ie op schoot zit met zn kontje naar mij toe zeg maar) Het is een klein bultje, die je heen en weer ken bewegen...... Ik ga morgen zoiezo de DA bellen.. Maar wat denken jullie?Maak me toch wel zorgen...
Sweetbunny Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Geplaatst: 31 maart 2009 Kelly dank je wel voor je reactie! Snuf is 19 maart geent...... Zou het bultje daarvan komen?? Want de DA had hem gevoelt en nagekeken en had niet gezegd.. Maar is het geen gekke plek omtrent enten???
Sabbie Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Konijnen krijgen vaak een bultje van het enten. Maar weet niet hoe lang dat bultje aanhoudt, aangezien het wel al 12 dagen geleden is?
sennepenneke Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Als het van de enting is kan het soms wel weken duren eer het weg is.
Sweetbunny Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Geplaatst: 31 maart 2009 Dank jullie wel!! Ik ga morgen zoiezo ff bellen met de DA... kijken of het idd op die plek is geweest... Voel me iig al ietsie gerustgesteld
Petradhd Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Hihi, Kummel heeft ook een bultje en ik schrok er van toen ik het voelde. Totdat ik ineens bedacht dat ze kortgeleden ingeënt is
Sweetbunny Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Geplaatst: 31 maart 2009 Ik had er echt niet bij stilgestaan..Vooral omdat ik ervanuit ging dat het in de nek gedaan werdt.. (zeg maar net onder de schedel dat stuk)Het is dat Kelly erover begon dat ik erover na ging denken
Aanbevolen berichten