Claire Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Ik was mee he britt,en heb opvang franky gebeld..
Claire Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 maar dankzij britt heeft ze het diertje gered, zei komt vaker bij de kinderboerderij dan ik
Britt Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Geplaatst: 4 april 2009 zeker !, het wordt wel een duur konijntje:P, maar het komst ook in de opvang te zitten, dus dan zien jullie alsnog een foto
Britt Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 , slecht nieuws en goed nieuws, het pootje is gebroken hier een foto : het pootje wordt niet geamputeert, want de DA zei het heeft er geen last van, dus Prunus ( zo heet het diertje) zal het pootje zo blijven houden . het zal misvormd blijven, en nee het staat nog niet op de site
The Email Female Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Maar dat is toch alleen maar goed nieuws? Ik vroeg niet of hij al op de site staat, maar of hij al bij de opvang is.
toedeloe85 Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Het kan niet gebroken en gezet worden ofzo?Ik ben erg benieuwd naar de foto!
Britt Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 Toedeloe, de foto staat er al , en ja hij is al in de opvang volgens mij, zij had mij teruggebelt, en het konijn heeft er geen last van, dus amputeren ze het niet ! hij word wel gecasteerd hier nog een keer de foto dan :
toedeloe85 Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Nee, ik bedoelde een foto van het beestje zelf! Dus hoe het pootje erbij hangt.Is er hier niet iemand met een hokje over die dit beestje een kans wil/kan geven??
Britt Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 ik heb wel een foto van het pootje en van het konijn, maar iemand anders moet het voor mij op de computer zetten, zodra ik de foto heb zal ik het erop zetten oke
Britt Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 hier heb je een foto van het konijn en het pootje
toedeloe85 Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Dank je wel!Wat een scheetje!!!!!Die vindt vast snel een huisje!
Britt Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Geplaatst: 8 april 2009 het is ook zeker een dotje !, die oortjes, maar ik vind de kleur ook zo mooi
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Hee, Jeetje wat een verhaal. Van een kinderboerderij had ik toch zeker wel iets anders verwacht :grrrrrr:!!Goed zeg dat je het konijntje naar de opvang hebt gebracht, het is echt een lekkerding! Die krijgt vast snel een nieuw baasje die goed voor hem zorgt! Was iedereen maar zo!
Britt Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Geplaatst: 27 april 2009 ik weet het nog niet, het staat nog niet op de site, maar zodraik weet dat het eropstaat ik laat jullie weten !
Aanbevolen berichten