Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zeker !, het wordt wel een duur konijntje:P, maar het komst ook in de opvang te zitten, dus dan zien jullie alsnog een foto :)

Geplaatst:

,

slecht nieuws en goed nieuws,

het pootje is gebroken hier een foto :

Gebrokenpootje.jpg?t=1238953928

het pootje wordt niet geamputeert, want de DA zei het heeft er geen last van, dus Prunus ( zo heet het diertje) zal het pootje zo blijven houden . het zal misvormd blijven, en nee het staat nog niet op de site

Geplaatst:

Toedeloe, de foto staat er al :P,

en ja hij is al in de opvang volgens mij, zij had mij teruggebelt, en het konijn heeft er geen last van, dus amputeren ze het niet ! hij word wel gecasteerd

hier nog een keer de foto dan :

Gebrokenpootje.jpg?t=1238953928

Geplaatst:

ik heb wel een foto van het pootje en van het konijn, maar iemand anders moet het voor mij op de computer zetten, zodra ik de foto heb zal ik het erop zetten oke :)

Geplaatst:

Hee,

Jeetje wat een verhaal. Van een kinderboerderij had ik toch zeker wel iets anders verwacht :grrrrrr:!!

Goed zeg dat je het konijntje naar de opvang hebt gebracht, het is echt een lekkerding! Die krijgt vast snel een nieuw baasje die goed voor hem zorgt!

Was iedereen maar zo!

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .