Tankonijn Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Als de konijnen aan het gaas gaan knagen is dat schadelijk? Zo ja, wat zou je er aan kunnen doen? Ik geef ze trouwens voldoende eten...
Shadena Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Het lijkt me eng dat ze hun mondje open halen als het echt stuk mocht gaan.Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je er aan kan doen heb je al eens een knaagstok geprobeerd zodat ze daar lekker aan kunnen knagen?
Tankonijn Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Geplaatst: 25 maart 2009 Nja, het is plastic, dus echt gezond lijkt het me niet voor ze. Ik geef mijn konijnen geen knaagstok i v m slechte voedingsstoffen en wel het lekkere opeten maar niet hun vitamies uit het hardvoer, ze eten wel een wilgentak.. Ze hebben nu een wortel gekregen en ze kijken er niet naar om.. houden zo hoop ik, aangezien ze drachtig zijn.
Shadena Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 (aangepast) ooh sorry wist niet dat het van plastic was niet bij stil gestaan.Dat lijkt me inderdaad ok niet erg goed.Met knaagstok bedoel ik niet die snoepstokken maar die dikke takken van de dieren winkel die gaan heel erg lang mee.Wilgen tak kan je onbeperkt geven in ieder geval.Misschien is het mogelijk om het gaas te vervangen door kippengaas of iets dergelijks? 25 maart 2009 aangepast door Shadena
ornithos Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 ik zou het gaas niet door kippengaas vervangen, dit heeft grotere gaten, hier kan het konijn makkelijker doorheen knagen
Shadena Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Ik heb zelf ook kippengaas maar bij mij bijten ze er niet doorheen(probeerde het wel in het begin).
ornithos Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 ik waarschuw er alleen voor, het konijn knaagt hier makkelijker doorheen. Natuurlijk doen niet alle konijnen dat.
Aanbevolen berichten