Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probleem: vanochtend zag ik ineens dat Cobra zielig in een hoekje zat in de keuken, waar hij wel komt maar nooit zit.... Hij kruipt steeds meer in een hoekje en neemt geen eten aan. Ik weet niet zeker of hij vanochtend vroeg wel heeft gegeten en gekeuteld. Ik heb de dierenarts gebeld en we kunnen om 14.45 uur vanmiddag terecht. Is dit prima of moet ik er druk achter zetten dat we eerder kunnen gaan? Ik ben bang dat hij last heeft van zijn darmen en ik weet niet hoe snel het dan bergafwaarts kan gaan.... Zijn oortjes zijn trouwens ook aan de koude kant.. Ik hoop op jullie advies!!

Geplaatst:

Als hij echt niks doet zou ik toch vragen of ik eerder langs mag komen.

De oortjes op zich zegt niet zo veel, je kan beter even zijn temp opnemen of evt in z'n nekje voelen.

Zijn buikje masseren kan iig ook geen kwaad, succes!

Geplaatst:

Masseren is nu idd van groot belang.

Je kan hem op zijn rug op je arm leggen of voor je op een tafel zetten.

Met je vingertoppen masseer je dan zachtjes richtng anus.

Succes

Geplaatst:

Heb je protexine in huis? Ik zou tenminste dat halen bij de DA.

Ongeveer 9 kansen op 10 komt dit door verharing en dat kan helpen om die problemen morgen of overmorgen weer te hebben.

Geef hem nu sowieso heel veel hooi (op verschillende tijdstippen) en groenvoer, dat helpt!

Geplaatst:

Ben weer terug van de dierenarts! Cobra was inmiddels weer redelijk back to normal en had ook een stukje wortel gegeten. De dierenarts zei dat ze wel iets van gas kon voelen in zijn maag, ws dat het vanzelf weer is gaan liggen. Ze heeft hem wel medicijnen gegeven en ik heb ook een aantal dingen mee naar huis gekregen: haarbalpasta en iets om de maag te legen als ik gas vermoed. Daarnaast nog een middel tegen gas: Equate, wat ik ook meteen mag geven zodra ik iets zie wat op gas lijkt. Ben dus blij dat ik alsnog even langs de dierenarts ben geweest!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .