Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn vader komt in de vakantie naar zweden toe. en ik kan dan met de auto mee. nu wil ik dan graag een groot konijn mee naar zweden nemen. maar moet het dan een paspoort hebben? en welke spuiten moet het dan hebben gehad?

Geplaatst:

Volgens mij moet het konijn zeker ingeënt zijn tegen Myxomatose en VHD. Voor de zekerheid kun je bij de dierenarts een paspoortje vragen waarin ook de inentingen staan. Ik weet dat sommige dierenartsen dat sowieso doen.

Geplaatst:

Normaalgezien zijn voor een konijn noch een paspoort, noch entingen vereist.

Voor de zekerheid zou ik dat even navragen bij een DA bij jou in de buurt.

Maar... eerlijk gezegd is Zweden een beetje ver om een konijn mee te nemen in de auto... Ik zou het niet doen.

Ik heb de tweeling al 2 keer meegenomen naar België, een rit van 8 uur en ze hebben telkens noch gegegeten,noch gedronken in de auto. Een paar uur langer onthouding kan risico's inhouden.

Waarom neem je daar geen konijn?

Geplaatst:

Toen ik overwoog naar Ierland te verhuizen heb ik mijn konijn laten chippen dit was verplicht voor Ierland. Ik weet niet hoe het zit met Zweden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .