Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kind...maakt het uit welke manier wat? sinds 5 maart vraag je af of die kliniek wel of niet konijnkundig is..sinds 5 maart heeft je konijn problemen...3 paginas lang zegt iedereen bel een andere kliniek...waar wacht je nog op!!!

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)
Jouw gedrag ga je ons niet aanrekenen toch ?

Ja Zaaz, dus wel....

Gelukkig hebben we een slimme panter in the house...

En zo zijn we weer terug bij blz 1 van dit topic...Wilhelminapark, Spaarndam etc...

Wat zei Wilhelminapark ?

aangepast door ZaZa
Geplaatst:

Dierenkliniek Europaplein staat op deze site niet bekend als konijnkundige dierenarts.

Ik herinnerde het mij toch ooit ergens gelezen te hebben. Dit bleek dus op konijn.nl

Daarom ben ik daarheen gegaan toen mijn konijn E. Cuniculli had. Hij is daar goed behandeld en helemaal genezen. Ik dacht dat het hier stond, vandaar destijds mijn vraag.

Jullie geven mij advies waarom ik gevraagd had, waarvoor mijn dank, echt.

Maar als ik contact opneem met de dierenarts en ze blijft volhouden dat het ook a.s. maandag kan, dan moet ik haar op haar woord geloven, tenzij ik zie dat Nijntje er zelf last van gaat krijgen. Ik ga hierbij ook op mijn eigen gevoel en observatie af.

Als een mens een ziekte heeft, kan hij ook niet direct in het ziekenhuis geholpen worden, tenzij het echt urgent is en niet kan wachten. Maar goed, ik ga morgen Wilhelminapark bellen.

Geplaatst:

En het abces groeit, en groeit, en groeit, en groeit, en de bacterien vinden het daar heerlijk, en vermenigvuldigen zich alleen maar meer...totdat ze in de bloedbaan terecht komen en dan is je nijn binnen een paar uur naar de andere wereld. Ik ga je niet vertellen wat je wel en niet moet doen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er wat vreemd van opkijk dat je dit zijn gang laat gaan.

Ik ben geen dierenarts, en ook geen mens-arts, maar als er bij mij op het werk op de acute lijst een abces staat weten wij genoeg. Maar daarom staat het natuurlijk ook op de acute lijst. We hebben je hier nu meermaals gewaarschuwd, en ik wil je niet aanvallen, maar ik vind het onverantwoord wat je doet. Ik begrijp dat je erg veel om je beestjes geeft, maar kijk niet raar op als het ineens gedaan is, al hoop ik natuurlijk dat dit niet het geval zal zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .