Anneke (België) Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Hallo allemaal.Ik ben al lang "fan" van jullie "BunyBunch", en besloot vandaag ook mijn eerste vraag te posten:Het mooie weer komt er (hopelijk) weer aan. Tijd dus om onze gazon te behandelen.--> organische meststoffen en kalk-korrels.Nu hebben onze bunny's net een grote nieuwe ren gekregen, op het gras.Nu vrijdag moeten ze naar de dierenarts voor hun halfjaarlijks prikje, en vanaf dan zullen ze dus lekker kunnen buiten zitten in hun nieuwe hok.Maar nu is mijn vraag : denken jullie dat die meststoffen en kalk-korrels giftig zijn? Ik vind er niets over terug op de zak, ik gebruik al natuurlijk korrels, omdat dat zeker minder schadelijk is, maar ben toch nog niet 100% zeker.Ze gaan nu zelf wel zo slim zijn die korreltje niet op te eten, maar als't aan hun pootjes hangt, en vacht, en ze wassen zich, krijgen ze er toch ook wel wat van binnen. Zou dat kwaad kunnen?Of wacht ik nog wat langer om hen op het gras te zetten? Hoe lang denk je? Groetjes, Anneke.
zwarte panter Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Er loopt momenteel een gelijkaardig topic:http://www.bunnybunch.nl/community/voeding/20071-gras-bemesten.htmlMisschien heb je daar wat aan.
Aanbevolen berichten