Daisy&Mouse Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Hoihoi!Ik vroeg me af of konijnen de hik kunnen hebben?:arf:Mouse zie ik namelijk wel eens heel vaak achter elkaar schokken alsof ze hikt..Ze lijkt er helemaal geen last van te hebben want meestal blijft ze gewoon languit op dr zij liggen!Is iemand anders dit ook wel eens opgevallen of weet iemand hier meer van!?Groetjes Daisy!
JoBoris76 Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Toen Binky kleiner was heb ik hem ook weleens zien hikken. Nu hij volwassen is zie ik het niet meer eigenlijk.
chantal1987 Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Sammy zie ik ook nog wel eens hikken. Meestal heeft hij de hik als hij druk is geweest.
Caroline Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Konijnen in de groei kunnen idd regelmatig de hik hebben, dit zou moeten ophouden eens ze volgroeid zijn.
Daisy&Mouse Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Geplaatst: 21 maart 2009 Hmm.. ze is al 3 jaar dus eigenlijk zou ze uitgehikt moeten zijn?Nouja ze is oogt wel supergezond maar zal het de volgende keer maar tegen de da zeggen dan...
luna17 Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 bentley is twee en een half en die hikt af en toe heel raar gezicht gaat ie recht opzitten en dan zie je hem schokken en dan doet ie ze mond soms wijd open en daarna is het weer over.
Rosalinde Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Ik zag Sofietje dit vanavond ook opeens voor het eerst doen. Heel vreemd. Ik weet niet hoe oud ze is, maar zeker wel al volgroeid.
Nalientje Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Ooohh ik zag het toevallig laatst ook! Vino was kei druk, allemaal binkys en kei hard gasgeven. Opeens springt hij en beland lang uit op de grond. Nou toen kwamen ze hoor! Ik schrok me dood, ik denk hij krijgt een hart aanval ofzo, fijn om te lezen dat vino niet de enige is!Hij is 1.. dus er is misschien nog hoop haha!
Aanbevolen berichten