Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom laat je haar niet eerst eens nakijken in Utrecht? Echt geloof me, er zijn meerdere mensen hier geweest met konijnen die opgegeven waren en die daar een second opinion hebben gehad, en toch te behandelen en te helpen vielen.

Wel sneu om te horen... Heel veel sterkte nog!

(foto kun je plaatsen via gebruikersinstellingen (bovenin) en dan handtekening plaatsen)

Geplaatst:

Het lukt niet meer... Ze kan niet meer opstaan.. Ligt gestrekt. Ik ga zo de dierenarts bellen.

Jullie zijn het toch zeker wel met me eens dat je hier nu niet mee door moet gaan?

Geplaatst:

Wat denk je nu zelf ?

Jij weet wat goed is voor je konijn.....daar heb ik alle vertrouwen in..

Neem afscheid, maak nog wat foto's als je dat wil...en doe wat je ziet dat goed is...

Sterkte !!!

Geplaatst:

Vanmiddag om half twee is het zover...:(

Mijn vorige konijntje heeft een narcose prikje gehad en eentje in het hart.

Schijnt de snelste manier te zijn.

Is er ook een smakelijkere methode? Eentje in de ader schijnt moeilijk te gaan he bij konijntjes?

Geplaatst:

Krijg er een beetje kippevel van...

Het zou zoveel mooier geweest zijn als het anders gelopen was, maar hier was gewoon geen houden aan Toedeloe..

Sommige dingen heb je niet in de hand...of misschien toch wel: de keuze om je konijn langer lijden te besparen...

Hou je andere konijn nu goed in de gaten..Ook hij kent misschien verdriet...

Sterkte...

Je kijkt nu toch naar een hok en plek dat ineens leeg is...

Je hele gedachten zijn nog bij haar en met haar bezig...dat heeft even tijd nodig, het wennen aan herinneringen..

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor het medeleven!

Ik heb er nu vrede mee ( denk ik)... het is beter zo. Het was een zorgenkindje. Ook al was ze nog zo geweldig en fijn.... nu heeft ze eindelijk rust.

Wat was dat een heftige dag vandaag... lekker slapen nu.

Zaza, het konijntje wat overleden is was de moeder van de familie.

Vader ( haar vriendje) zit nu weer fijn bij de kinderen ( van 1 jaar oud).

Hij was zo verschrikkelijk lief voor haar...

Weet iemand misschien hoe ik zo'n lange foto onder mijn berichtjes kan plaatsen?

Danielle had het over de optie: handtekening wijzigen, maar volgens mij zit ik daar verkeerd.

Geplaatst:

Ze hebben de hele nacht lepeltje lepeltje gelegen... jammer genoeg daar geen foto van.

Wat zijn konijntjes toch onwijs lief voor elkaar! En sommige mensen zijn dan van mening dat ze alleen horen i.p.v. samen.....!?

4907e4757bab96db06d678c23c872cf8.jpg

Geplaatst:

Op die eerste foto kan je goed zien hĆ³e mager ze was....

Helemaal ingevallen bovenop aan de zijkanten hĆØ..

In werkelijkheid zal het nog erger geweest zijn, dat was met ons konijn toen ook zo..

Hoe erg het is krijg je op de foto niet eens te zien..

Eva is mooi..

Het is zonde dat ze er niet meer is, maar een konijn verdient een konijnwaardig leven....Een andere keuze was er gewoon niet, dan had je haar moeten laten lijden door mee te nemen naar Utrecht waar ze hoogstwaarschijnlijk (dat weet je eigenlijk wel zeker) in deze situatie ook niets meer hadden kunnen doen..en wie weet had ze die tocht en dat onderzoek niet eens overleefd vanwege alle stress of had ze daar een spuitje gekregen..

Nu heeft ze gewoon nog bij jullie kunnen zijn, bij haar maatje..Toch rustig afscheid kunnen nemen..

Dat klinkt allemaal misschien stom, maar zoals het nu gegaan is, is goed.

Schattig zoals haar maatje bij haar is..

Bijzonder..de band tussen konijnen, juist op de momenten dat het er op aankomt...

Geplaatst:

Klopt Moontjuh, het was inderdaad de nacht voordat ze in is geslapen.

Zaza, ik heb niets toe te voegen aan je berichtje. Je hebt helemaal gelijk. Nog wel contact met Utrecht gehad, maar dit wilde ik haar niet aandoen.

Op de foto vind ik haar zelfs nog een beetje dik lijken, kun je nagaan.

Er zat geen grammetje vet meer aan!

Geplaatst:

maar hoe kunnen ze nou vannacht lepetjes lepetjes gelegen hebben? Ze was gister toch al in geslapen?

Er staat de hele nacht, niet vannacht ;)

Maar Jasmijn, wat een prachtig konijntje was het.. En onroerend om te zien hoe haar vriendje haar in de gaten houdt.. Je hebt gelijk hoor, konijnen horen gewoon niet alleen te zijn..

Verder sluit ik me helemaal bij het berichtje van ZaZa aan..

Nogmaals veel sterkte..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .