Swa100 Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 heey mensen,sorry dat ik zolang nix van me heb late hore.. nogal druk gehad helaas:(maar wat ik wilde vragen:ik zit nu buiten bij mijn konyntje.. ik heb een soort rennetje voor hem gemaakt van een rol groen gaas. zulk gaas: http://www.ikwileenhek.nl/images/pantanet_p.gifnu knaagt appie er aan.. is dit slecht voor hem?bedankt alvast!
sennepenneke Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 De kans is dat als hij op 1 plek blijft knagen dattie er een keer een gat in krijgt, is hier ook gebeurt, met gaas met smallere openingen als dat.Beste is daarom altijd gaas te gebruiken met de kleinste openingen.
Swa100 Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Geplaatst: 19 maart 2009 De kans is dat als hij op 1 plek blijft knagen dattie er een keer een gat in krijgt, is hier ook gebeurt, met gaas met smallere openingen als dat.Beste is daarom altijd gaas te gebruiken met de kleinste openingen.weet ik;) het is ook maar tijdelijk;) maar is dat groene plastic wat ervanaf komt niet schadelijk voor hem dan?
sennepenneke Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Als hij dat teveel binnekrijgt lijkt het me niet erg gezond, dan zou hij wellicht een verstopping kunnen krijgen. Eet hij het niet zal het niet zo'n punt zijn denk ik, maar meestal werken ze alles naar binnen waar ze aan knagen.
Swa100 Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Geplaatst: 19 maart 2009 daar ben ik dus ook bang voor, en ik kan er niet constant bij blijven helaas:(
Aanbevolen berichten