Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok ik zit met een hoop problemen met Tornado mijn nieuwe aanwinst. heb hem nu een weekje en vorige week al een hoop zakens gediagnosticeerd bij de dierenarts (pasteurela, ontstoken oogjes en doofheid) daar wordt hij nu voor behandeld (buiten doofheid), maar ik merk op dat hij twee dagen, ongelooflijk veel drinkt! ik heb gisteren zijn fles helemaal gevuld (600ml) en nu is daar de helft al uit! ik wou hier al een eerste idee hebben van wat jullie dachten ... ma ik dacht zowiezo terug naar de dierenarts te gaan...

Geplaatst:

Hmm ik moet zeggen dat mijn konijntje ook erg veel drinkt, soms wel een fles per dag...ik ben ook wel benieuwd wat andere daarvan zeggen?

Geplaatst:

een grote fles van 600ml? :) want ik dacht eigenlijk naar de dierenarts ervoor te gaan ;) maar als het niet nodig is en meerdere mensen zeggen dat het normaal is dan ga ik niet ;) (ben er pas vorige week geweest)

Geplaatst:

Ik heb ook 600 ml voor 2 konijnen. Ik ververs elke dag, en de ene keer is ie helemaal leeg en de andere keer bijna helemaal vol. Ik merk dat sinds ik groenvoer ben gaan geven (met ook groente met veel vocht zoals witlof), dat ze ook minder gaan drinken.

Ik weet niet welke hoeveelheid kwaad kan, maar mss is het een optie om wat extra groenvoer te geven?

Geplaatst:

Mouse drinkt ook iets van 500 ml per dag.. En dat terwijl Cookie amper 100 ml per dag drinkt!

Verschilt nogal denk ik.. Ze krijgen allebei dan ook wel groenvoer waar toch weer een beetje extra vocht inzit:)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .