Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Vandaag ben ik opgestaan en vond Nijntje lusteloos in zijn kooi. Hij ligt (voor zijn doen raar) eet niet beweegt af en toe maar meer omdat hij zich niet lekker voelt. Ben echt bezorgd want ik woon in Spanje, en het is zondag. Ik heb al het een en ander gelezen over gas en verstoppingen, maar kan niet echt vinden of het dit wel is. Hij heeft zijn favoriete groentes al gehad (komkommer en brocoli) maar eet deze niet. ook is zijn etensbakje niet echt aangeraakt sinds gisteren (gisteren was Nijntje nog ok). Heeft iemand een advies wat ik kan doen? Ik zal pas morgen naar de dierenarts kunnen.

Een hele fijne zondag

Geplaatst:

Hoe oud is je konijntje? Hoe lang heeft het al niet gegeten?

Keutelt hij nog?

Als hij lusteloos is, moet je echt best zo snel mogelijk naar een DA. Zijn er in Spanje geen dierenartsen met weekend dienst?

Geplaatst:

Hallo,

Met pijn in mijn hart moet ik het slechte nieuws doorgeven. Nijntje is overleden. De laatste drie uur ging het heel snel en toen ik eindelijk een dierenarts vond die hem kon zien, was het al te laat. Hij kreeg een hartaanval bij de dierenarts en toen was het over. Nu bezig met het verdriet en verlies.

Hartelijk dank voor jullie reacties. Een trieste moeder van Nijntje

Geplaatst:

Wat verschrikkelijk..

Veel sterkte, je kan Nijntje een mooi plaatsje geven op de regenboogbrug.

(zie forum, is voor huisdieren die ons verlaten hebben..)

• 3 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .