Sweetbunny Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Jaaa net gebeld naar de DA hier..... (had eerst zelf gezocht via google en kwam deze DA tegen en toen kwam ik hier op het forum een link tegen van alle DA's en ook daar kwam deze DA in voor )Maargoed, net dus gebeld... situatie uitgelegd konijntje uit dierenwinkel, geen idee hoe oud.... wil inenten en laten helpen.... en ff een gezondheidscheck.. En morgen was er een konijnendag... helaas moet ik morgen werken... maar volgende week 19 maart ken ik er ook terecht! Half 2 in de middag.. helaas wel met openbaar vervoer..... 2 kids en 1 konijn hihi zie je me al gaan? hwhahahahaha Maargoed kosten 33 euro per konijn.. gelijk inenten en checken op gezondheid en een leeftijdsindicatie omtrent het laten castreren..... Gelijk is gevraagd hoeveel dat zou gaan kosten en de kosten zijn ong. tussen de 71/75 euro... slik is best wel wat.. maargoed we doen het toch Aangezien we natuurlijk een vrouwtje erbij krijgen eind deze maand..... wil ik het toch allemaal voor zijn... Tuurlijk laten we ze voorlopig ff uit elkaar om nestjes etc te voorkomen.... En 2 weken na de castratie beginnen met koppelen
Castarah Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 hey Sweetbunny, ff vraagje: welke dierenarts ga jij nou heen? Auwerda?(gewoon ff niewusgierig, want ik woon ook in DH en ga ook binnenkort laten enten en checken, maar ik zit bij Animo)
patriciapatty Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 ?? 33 euro.. het inenten kost bij mijn DA 12,50 per konijn, hij controleerd dan gelijk altijd de ogen, oren en tanden. ook voelt hij even of alles met de benen en buik in orde is.. de laatste keer had ik er ook nog een geslachts controle bij.. hier werdt niks extra voor berekend. castratie kostte onder de 2 kilo 63 euro. wel een verschil zeg
Sweetbunny Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Geplaatst: 10 maart 2009 Castarah Castarah ja idd de DA van Auwerda... dat is de enige die aangeschreven staat als DA voor konijnen etc..En idd wat een verschil zeg zo met Da´s
Rian Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Ja, het kost wat he.. Veel mensen denken "leuk, een konijn! kost niet veel!" maar helaas pindakaas, ook nijntjes kunnen wat geld kosten! Maar wel goed dat je dit doet!
Sweetbunny Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Geplaatst: 10 maart 2009 Ja idd... je vergist je snel op de kosten.... je denkt dat het goedkoper is een nijntje dan een kat/hond.. maargoed de narcose en inentingen blijven hoe dan ook hetzelfde dank je wel... het idee dat Snuffie zometeen iig ingeent is en dus niet (snel) ziek zal worden ben ik al blij mee! Want als je denkt ach het gebeurd mijn konijn niet en het gebeurdt dan, dan is het puur je eigen schuld.. ja toch?! Gelijk ff een vraagje..... Aangezien ik met het openbaar vervoer moet, en dus 2 kids bij me heb (1 aan de hand en 1 kinderwagen) is het voor mij een drama om dan ook nog is Snuffie in een kattenreismand mee te nemen..Het doosje waar ik Snuf in meegekregen heb die heb ik nog.... ken ik hem daar gewoon in meenemen?! En dan een handdoekje een deel over het doosje doen?! Helaas moet mijn man werken anders had Snuf. wel in de kattenreismand meegekund in de auto....
Sweetbunny Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Geplaatst: 14 maart 2009 Ik ga de reismand van de katten gebruiken om Snuf. te vervoeren....Ik doe een handdoek over de reismand heen, zodat er minder indrukken overkomen bij Snuf.. en SNuf ken op de kinderwagenbak gezet worden.. Aangezien ik ook niet denk dat Snuf nog in dat doosje wilt van de dierenwinkel.. vindt het ook wel sneu moet ik zeggen..Wat ken ik het beste in de reismand doen!?Een dekentje erin? Snuf wordt overigens gecheckt en enkel geent dus geen operatie.....
Aanbevolen berichten