Blacky Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Zoals jullie allemaal weten is afgelopen zaterdag Lara bij ons komen wonen.Een lief dametje uit het asiel van ongeveer 2 jaar.Wat nu mijn vraag is: ik weet natuurlijk heel weinig van haar af en zaterdag de 28ste is het hier weer inentingsdag is het wel slim om haar beide vaccinsinaties te laten geven? En mijn tweede vraag: kan ik ze die dag appart vervoeren of is het het slimst om ze samen in een grote doos ofzo te doen?Ik ben al wel op MP aan het kijken of ik iets anders kan vinden om ze samen in te vervoeren maarja als ik tegen die tijd niets ander heb dan word het een toch doos. Graag jullie advies
Shadena Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 ik zou even contact opnemen met het asiels om te vragen wanneer ze het laatst vaccinaties heeft gehad dat zullen hun vast wel weten.Als het niet mogelijk is ze samen te vervoeren kan je ze best even apart vervoeren hoor.
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Als ze gekoppeld zijn samen vervoeren....en enten vragen aan opvang was ze niet geent kun je haar gewoon mee nemen.
Blacky Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Geplaatst: 10 maart 2009 Ik had het aan de opvang gevraagd en hun hebben haar niet laten enten, en daarvoor is een groot vraagteken want Lara is een vondeling.
lianne Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Lara heeft ook een tijdje in de opvang in hoorn gezeten, hoe lang weet ik niet... Maar ga er maar van uit dat de laatste enting wel weer een tijdje geleden is!
Aanbevolen berichten