Jimmy&Nijn Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Lieve mensen,vraagje...onze nijn ziet er rachtig uit, ze glimt ze is levendig, ze is gek op karton dozen en electra kabels maar ik heb het gevoel dat ze ietsje te dik is..ze krijgt namelijk een "hang borst" , tussen haar nek en voorpootjes is het wat dik...het ziet eruit alsof ze een hang buik heeft maar dan onder haar nekzou ze te dik zijn? in april wordt ze ingeent dus ook gewogen en alles bij de DA..is een dieet nodig? ze krijgen allebei SS biks
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Dat is een wam of been wammen dit wil niet zeggen dat jekonijn ook daadwerkelijk te dik is....dit is erferlijk en zal bij voedsters meer voor komen dan bij rammen.Als het er eenmaal aan zit zal het nooit meer verdwijnen.Ook te magere konijnen kunnen dit dus vertonen.Mijn sien gebruikt haar wam als lig kussen......ze is niet te zwaar 6 kilo fransoos
Jimmy&Nijn Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Geplaatst: 10 maart 2009 ooowww kussentje nou jimmy onze e ram die heeft een hang kinnetje onder zijn mond, dacht dat dat een wam was...maar het is dus nijn dr hang borsten...omdat ze rasloos is weet ik niet hoeveel ze moet wegen..
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Je ram heeft vermoedelijk een kin knobbel denk ik dan......
Jimmy&Nijn Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Geplaatst: 10 maart 2009 moet het nagekeken worden of is het normaal? de kin knobbel?
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Een kin knobbel is geen probleem ook erfelijk bepaald.staat ook best wel stoer hoor de mannen zijn dan vaak wat actief met hun geur klier...Hier een foto net in zijn nek streek zie je de knobbel....
Jimmy&Nijn Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Geplaatst: 10 maart 2009 oohh wat een mooierd..hij staat ook super trots bedankt voor de info!! + ja die wam! dat heeft nijn dus precis! ze is dus niet een dikzak! ben blij om te lezen en de fotos te zien!
Daisy&Mouse Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Ohh gelukkig!Mouse heeft precies hetzelfde en ik dacht ook al dat ze te dik was!Maar zij gebruikt 't ook als kussen haha..:mdr:
Karina Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 hier hetzelfde. Ik dacht dat Nijn aan de dikke kant was, maar ik kon haar ruggegraatje gewoon voelen en voor de rest ook heel normaal. Ben ik even blij om dat te horen!
patriciapatty Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 hier ook een dikke wam :meuh: haha :yes:
patriciapatty Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 en zelf heb ik er ook 1 haha... onderkin
Aanbevolen berichten