blonde_bibi Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Ik heb er wel is een topic van gezien maar kan het niet terug vinden. Mijn konijn heeft vaak een erg natte neus. wat betekend dat?
_Danielle Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Dan kan je konijntje last van snot hebben... Hier moet je dan wel snel mee naar de dierenarts, dit moet wel behandeld worden.
femke Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 dat kan voor het grootste deel betekenen dat het konijn niet zo gezond is.dit kan komen door tekort van vitaminen dat kan het konijn ook binnenkrijgen door zijn eigen zogenoemde 'nachtkeutels' te eten. zo blijft het konijn ook gezond:yes:maar als ik jou was zou ik zeker naar de da gaan!:bounce::yes:
blonde_bibi Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Mijn konijn eet haar keutels niet.....
blonde_bibi Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 me konijn heeft het ookal aan dr niertjes. die natte neus heeft ze ookal n tijdj
zwarte panter Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Euh...ik kan niet helemaal volgen...Hoe weet je dat je konijn last heeft van haar nieren? Als je over zoveel twijfelt is het dan geen tijd om eens een dierenarts te bezoeken?
Noortjuhh Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 mijn konijn eet haar keutels ook niet, hoort dat wel dan..?trouwens mijn hondje heeft wel een natte neus, ik las ergens dat dat betekent dat hij juist gezond is op internet
blonde_bibi Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Omdat k toen met haar naar da was gweest
_Danielle Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Bij een konijn is een natte neus niet goed. Dus het liefst even bij de dierenarts laten controleren. Konijnen moeten ook niet alle keutels opeten, maar de zogenaamde blindedarmkeutels, de nattige keutels die in een trosje liggen. Als ze die niet eten, krijgen ze teveel voer.
blonde_bibi Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Ma hoeveel gaat dat me koste? nie dat k het nie voor me floor over heb. ma dat k weet hoeveel t me ong. gaat koste
_Danielle Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Dat weet ik ook niet, ik ben immers geen dierenarts en weet ook niet wat jouw dierenarts vraagt. Je zal consultkosten moeten betalen (is meestal zo rond de 25 á 30 euro volgens mij) en evt. kosten voor de medicijnen.
floor en flappie lover Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 als je niet ziet dat je konijn geen keutels op eet is dat eigenlijk normaal.:yes:want de meeste nijnies eten hun keutels in de avond op.waarom weet ik nie maar heb het ergens gehoord.:yes:
_Danielle Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Dat klopt volgens mij niet. Je hoort ze helemaal niet te zien volgens mij, omdat ze ze meteen opeten.
Karina Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Als mijn nijnen rondrennen en ze gaan wat rechtop zitten dan zitten ze een seconde later te smikkelen. 's Morgens, 's middags, 's avonds ('s nachts slaap ik ). Soms zie ik het gebeuren, nom nom nom...
_Danielle Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Lekker he... Hihih, ik hoef het niet te zien hoor.. :he:
Bo&Isa Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Ja, maf hè, ze lijken het echt lekker te vinden! :beurk: Bij mij zie ik eigenlijk Bo het alleen maar doen... Maar ik zie nooit ergens BDK liggen, dus ik ga ervan uit dat Nero ze ook keurig op eet...:yes:
Sweetbunny Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Als je niet zeker weet hoeveel de kosten zullen zijn, ken je ook je DA bellen uitleggen wat er aan de hand is en vragen wat de kosten zijn.... Succes
Jimmy&Nijn Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Lekker he... Hihih, ik hoef het niet te zien hoor.. :he: een keertje liet jimmy het vallen uit zijn mond...ik lach in een deuk
Aanbevolen berichten