Sharrie24 Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Gisteren had Buffy zachte keutels en moest ik haar kontje schoonmaken.Vandaag waren de keutels al harder en heeft ze wel gegeten.Maar toen ik net keek lag ze in plaats van haar linkerplekje, aan de rechterkant dwars in de kooi, languit trillend. Buf is best wel terratoriaal, maar toen ik haar aaide, ging ze zelfs helemaal plat liggen.. dit doet ze nooit. Ook is de erg rusteloos en staat op en gaat dan weer languit liggen.Wat zou dit kunnen zijn? Ze heeft wel haar standaard vaccinaties, dus daar maak ik me niet zo druk om.Of maak ik me om niets zorgen?
_Danielle Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Lijkt naar mijn idee op gas.. Hier kun je ook meer info vinden over gas: http://www.bunnybunch.nl/algemene-informatie/gas-en-verstopping-bij-konijnen.html Is in ieder geval belangrijk dat je direct begint met het masseren van de buik..
Sharrie24 Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Haar buik voelde niet hard aan gisteren.Vandaag lijkt ze weer normaler dan gisteren.Geen getril en languit liggen of onrustig liggen/opstaan.Weer energie en vertoond ook haar terratoriale gedrag weer.Ik hou haar nog wel ff in de gaten.Bedankt voor jullie reacties!
Aanbevolen berichten