Sabbie Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 tuurlijk ben ik geen dierenarts.maar als je alles gelezen zou hebben weet je dat ik ook als eerste reactie een afspraak maken bij de dierenarts had.en die heeft ook niks gevonden! Ik heb alles gelezen en reageer op jouw laatste post. ja ik vind het ook raar. maar langs andere kant ik heb er ook naar gekeken en mijn vriend ook en wij hebben het toen ook niet gezien... Hieruit maak ik op dat je het wel raar vindt, maar niet zo heeel gek aangezien jullie ook niets hadden gezien.Daarom zeg ik: Jullie zijn geen DA. Hij heeft er voor gestudeerd, dus mag je verwachten dat HIJ zoiets als een nageltje wel weet te herkennen. Beter lezen de volgende keer
Lani_Nessa Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Geplaatst: 16 maart 2009 ja logisch dat ik het dan raar vind he. ik heb gevraagd om zeker naar de nageltjes te kijken op suggestie van de berichten hier. nu ik was er zelf niet bij en mijn vriend zegt dat hij gekeken heeft. En dat ze er geen last van heeft kan ik het beste zien he ze doet even zot als voorheen.
Sabbie Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Laat maar zitten... We kletsen langs elkaar heen. (of je begrijpt me gewoon écht niet)
Lani_Nessa Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Geplaatst: 16 maart 2009 ok... we wonen dan ook ver uitelkaar ;-)
Aanbevolen berichten