ellie Jay Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 hallo ik heb een vraagjeik ben net naar het kruidvat gereden voor ecinacea tabletten voor mijn konijntje (8 weken-oude franse hangoor, niest (heel af en toe)+ oogjes tranen en soms hoor je zijn ademhaling nogal zwaar,maar voor de rest niets op aan te merken (tandjes ok, neusje droog, eet goed ed..) hij zit nu aan een kuurtje antibiotica maar ik wil hem wat extra weerstand geven)ik heb dus ecinaceatabletten gevonden van het merk kruidvat, maar hier staat op dat je het met water moet innemen, kan het dan geen kwaad als je het zo aan je konijn geeft? hij zal het tabletje zeker kapotbijten ipv inslikken.(ingredienten zijn:lactose,vulstof (microcristallijne cellulose),echinacea-extraxt (ecinacea purperea) ,glansmiddel)
ellie Jay Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 nope, maar ik heb het gevraagd aan de da of dat mogelijk was, ze zei dat ze niet gespecialliseerd is op gebied van homeopathie maar dat het vast geen kwaad kon. Maar mn moeder kwam ineens af met echinacea zuigtabletten "oh maar we hadden deze nog liggen". Ook goed op tijd! dus ik neem aan dat ik dan beter die tabletten gebruik
kelly1986 Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Nee hoor! Je kunt je konijn moeilijk een tabletje door laten slikken met een slok water.Mijn konijnen hebben in het verleden ook wel eens die tabletten gehad en ze aten ze als snoepjes. Je kunt je konijn dus gewoon de echinaforce tabletjes geven.
ellie Jay Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 done, en hij vind het nog lekker ook:Dmerci;)
Aanbevolen berichten