busylizzzy Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Hallo allemaal, Deze week logeer ik een weekje bij een vriend van mij om in alle rust aan mijn scriptie te kunnen werken. uiteraard heb ik mijn konijn meegenomen. Ruimte zat hier en wel zo gezellig. Hij is vaker met mij meegeweest maar dan naar mijn moeder en dat ging elke keer goed. Echt ben ik hier gisterenavond aangekomen en sindsdien heeft meneer maar 1 keutel gelegd die nog wat zacht was ook. Hij heeft wel geplast en eet goed. Kan dit de spanning zijn van de nieuwe omgeving? (bij mijn moeder gebeurde dit niet) En hoe lang kan ik wachten voordat ik een dierenarts moet opzoeken? Alvast bedankt!
pol&kik Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Ik denk dat het te maken heeft met de verandering van omgeving. Als ie wel goed gegeten heeft en heeft geplast hoef je nog geen hele erge zorgen te maken.Mocht het poepen uitblijven dan wel eventjes naar de DA gaan
zwarte panter Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Probeer hem eens te masseren. Leg hem op zijn rug en masseer zachtjes van de maag naar de anus.
busylizzzy Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Bedankt voor de tips. heb hem gemasseerd en hij is weer begonnen met keutelen. begon me echt zorgen te maken, maar gelukkig lijkt het nu helemaal weer ok te zijn Nogmaals bedankt!
zwarte panter Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Wat goed dat Martin terug keutelt! Hopelijk kun je nu echt in rust aan je scriptie werken. Succes!
Aanbevolen berichten