Karina Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 Angsten zijn er om te overwinnen he. Donderdag mogen we weer, zucht...
Petradhd Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Kom kom, je hebt nu een goede ervaring. Je weet dus dat je het best kunt, de eerste keer ging het fout door het spuitje en niet door jou
jufke Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 't Lijkt me de eerste paar keer heel vervelend om te doen. Zeker als het de eerste keer prompt mislukt! Goed dat je het gewoon weer geprobeerd hebt. Ik vind het knap dat je het kunt. Nu maar duimen dat je snel resultaat ziet!Succes.
Karina Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Geplaatst: 4 maart 2009 Hartelijk dank allemaal voor jullie lieve reacties.Nijn krijgt naast deze ab-spuitjes om de dag ook nog 2x per dag Helgritin oogdruppels (1 druppel 's morgens en 1 druppel 's avonds). Als deze beide ab's niet aanslaan houdt het een beetje op voor haar. We hebben dan bijna alle ab's geprobeerd die er zijn. Het is nu dus afwachten. Ze heeft nu ook een speciale "ab": Snuf die haar oogje af en toe aflikt overdag. Hij voelt t gewoon aan dat Nijn daar last van heeft. Lief he. De da heeft gezegd dat ik komende maandag moet kunnen zien of het minder wordt, over 2-3 weken moet het bijna over zijn. We wachten af en doen ons best.
Petradhd Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Hij voelt t gewoon aan dat Nijn daar last van heeft. Lief he.Dat, of hij vindt de druppels gewoon lekker
Karina Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Geplaatst: 4 maart 2009 Haha, nee hij kan daar niet bij. Ik trek haar onderste ooglid tot een zakje en daar druppel ik het in. Ik zorg dan altijd ervoor dat er niks uit komt. Dat likken doet hij altijd pas in de middag, dus veeeel later. Maar ab lekker?? Hmm ik vind het stinken.
Aanbevolen berichten