Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

't Lijkt me de eerste paar keer heel vervelend om te doen. Zeker als het de eerste keer prompt mislukt! Goed dat je het gewoon weer geprobeerd hebt. Ik vind het knap dat je het kunt. Nu maar duimen dat je snel resultaat ziet!

Succes.

Geplaatst:

Hartelijk dank allemaal voor jullie lieve reacties.

Nijn krijgt naast deze ab-spuitjes om de dag ook nog 2x per dag Helgritin oogdruppels (1 druppel 's morgens en 1 druppel 's avonds). Als deze beide ab's niet aanslaan houdt het een beetje op voor haar. We hebben dan bijna alle ab's geprobeerd die er zijn. Het is nu dus afwachten.

Ze heeft nu ook een speciale "ab": Snuf die haar oogje af en toe aflikt overdag. Hij voelt t gewoon aan dat Nijn daar last van heeft. Lief he.

De da heeft gezegd dat ik komende maandag moet kunnen zien of het minder wordt, over 2-3 weken moet het bijna over zijn. We wachten af en doen ons best.

Geplaatst:

Haha, nee hij kan daar niet bij. Ik trek haar onderste ooglid tot een zakje en daar druppel ik het in. Ik zorg dan altijd ervoor dat er niks uit komt. Dat likken doet hij altijd pas in de middag, dus veeeel later. Maar ab lekker?? Hmm ik vind het stinken.;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .