Daisy&Mouse Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Morgen is het dan zover.. Mouse wordt gesteriliseerd!Heb er de afgelopen dagen niet zoveel aan hoeven denken doordat ik in Disneyland Parijs was, maar nu ik haar thuis weer zit te knuffelen komen de zenuwen in grote getale naar boven!!Ben net dus maar even naar de winkel geweest.. heb hele fijne zachte handdoekjes gehaald voor in dr kooi, witlof want daar is ze dol op, andijvie, peterselie en worteltjespuree voor als ik haar moet dwangvoeren.. Ook heb ik een heel stevig bakje gezocht voor het water zodat ze niet uit de fles hoeft te gaan drinken:$Kan ik nog iets doen om voor te bereiden? Zo'n spuit voor het dwangvoer kan ik toch bij de DA vragen hé?
_Danielle Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Spannend hoor, dat ze morgen gecastreerd wordt! Zorg sowieso dat je pijnstillers mee krijgt morgen, een spuit voor dwangvoer kun je daar ook wel krijgen denk ik. Wat dwangvoer betreft kun je beter gewoon biks oplossen in gekookt water en haar dat geven.
Daisy&Mouse Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Geplaatst: 25 februari 2009 Jaa die biks oplossen is een goede tip! dankje..Ik gok er ook wel een beetje op dat ik van dat science recovery voer meekrijg van de Da of is dit niet standaard?Bij m'n hond kreeg ik in ieder geval wel echt een heleboel mee haha
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 waarom puree en al die dingen?bij ons was nijn gesteriliseert en savonds at ze gewoon hooi en dag erna weer bikswe hebben helemaal niks bezonder gekocht kwa eten
Sabbie Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 waarom puree en al die dingen?bij ons was nijn gesteriliseert en savonds at ze gewoon hooi en dag erna weer bikswe hebben helemaal niks bezonder gekocht kwa eten Gelukkig maar! Je kunt het beste uit voorzorg dwangvoeding in huis hebben. Voor het geval het konijn niet gaat eten.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 :$oww ok...ik wist niet dat het zo erg kon worden...omdat bij ons zo soepel was
Sabbie Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 :$oww ok...ik wist niet dat het zo erg kon worden...omdat bij ons zo soepel was Het juist goed dat het bij jou zo goed ging toch?! Jammer genoeg gebeurd het regelmatig dat ze toch echt niet gaan eten. Dus beter in huis hebben dan op het laatste moment moeten halen toch?
Daisy&Mouse Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Geplaatst: 25 februari 2009 haha ik hoop van harte dat ik het ook niet nodig ga hebben!!even iets anders... Mouse lijkt hartstikke misselijk te worden van de auto:beurk:Weet iemand of ik daar wat aan kan doen?En hoe kan ik ervoor zorgen dat ze straks niet aan dr hechtingen gaat zitten?Misschien maak ik me wel te druk maar liever goed voorbereid als morgen hartstikke gestresst:$
Sabbie Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Naar mijn weten kunnen konijnen niet misselijk worden??
Daisy&Mouse Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Geplaatst: 25 februari 2009 Nou ze gaat in de auto echt heel vreemd liggen en meestal met dr hoofdje helemaal tegen de reismand aan.. En dr neusje en befje worden nat van 't ademen lijkt wel..
Laura1984 Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Heel veel sterkte morgen! Ik ga voor jullie duimen! Nijn gaat ook altijd zo vreemd liggen in de auto, ook met een natte neus e.d., dat is van de stress.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Het juist goed dat het bij jou zo goed ging toch?! Jammer genoeg gebeurd het regelmatig dat ze toch echt niet gaan eten. Dus beter in huis hebben dan op het laatste moment moeten halen toch? neenee tuurlijk ben ik super blij dat zo makkelijk ging alleen ik vraag me af waarom de DA dat niet had aanbevolen snap je? ik wist toen niks van de forum en nu denk ik had iets fouts gebeurt was ik helemaal niet op voorbereid
Daisy&Mouse Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Geplaatst: 26 februari 2009 Pff.. heb Mouse net weg gebracht...Ben bijna 22 jaar en daar stond ik met tranen in m'n ogen!Cookie snapt er helemaal niets van.. Is nu druk naar Mouse aan het zoeken haha!Hoop zo dat de koppeling straks gaat lukken:yes:Nu duimen tot 13.00 uur en dan mag ik bellen!
Sabbie Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Spannend! Ach, heel herkenbaar! érg he, om je konijntje daar zo achter te laten??Maar het komt helemaal goed hoor!Heel veel succes! Nog maar een uurtje!
Daisy&Mouse Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Geplaatst: 26 februari 2009 Net gebeld naar de DA om te vragen hoe het is gegaan.. Kreeg het volgende te horen:Het was maar goed dat ik de keuze had gemaakt om dr te laten steriliseren.. Tijdens de operatie zijn ze erachter gekomen dat de baarmoeder van Mouse in een héél erg slechte staat was! Had niet veel langer moeten wachten!Ik mag Mouse pas om half 5 gaan ophalen omdat ze nu nog heel diep lag te slapen.. Ze hadden ook meteen haar tandjes geknipt:)Pff.. sta een beetje te shaken!
Daisy&Mouse Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Geplaatst: 26 februari 2009 Mouse is 3 jaar.. De DA stond er ook van te kijken dat ze nu al zo'n slechte baarmoeder had!Ze hebben een foto gemaakt en willen die nu ook op een of andere site zetten als voorbeeld zeg maar.. Ik zou 'm ook krijgen dus dan scan ik 'm wel even in voor diegene die dat interessant vinden..
Daisy&Mouse Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Geplaatst: 26 februari 2009 Heb net nog even gebeld om te vragen of ze al een beetje wakker aan het worden was..Hield het niet meer uit van de zenuwen!Maar gelukkig leek ze al iets fitter en nu mag ik 'r al om half 4 ophalen
Daisy&Mouse Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Geplaatst: 26 februari 2009 (aangepast) Ze is weer thuis!Nog heel suf en duizelig maar ze heeft wel al gedronken:)Moet vanavond met pijnstillers beginnen: carprofen drops.. iemand ervaring met deze medicijnen?Wat ik zo raar vind heh... de da zei dat ze wel pijn moest hebben gehad maar ik heb nooit wat gemerkt!! De da zei dat konijnen niet lieten merken dat ze pijn hadden tot ze er echt bij neer vallen maar dit kon ze toch niet zo goed voor zich hebben gehouden:S Mja, gelukkig is het nu wel eruit!Ben in alle stress vergeten om naar die foto te vragen maar moet over 10 daagjes terugkomen voor de hechtingen dus dan zal ik 't proberen niet te vergeten!Mouse zoals ze nu in haar hokje zit: 26 februari 2009 aangepast door Daisy&Mouse
Sabbie Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Jeetje, dat is schrikken!! Wat goed dat je er op tijd bij was! Is maar weer het bewijs dat die baarmoeder er maar beter uit kan! Fijn dat ze alweer drinkt! Zorg maar goed voor haar!
Aanbevolen berichten