merelvandijke Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 in een ander topic vertelde ik dat mijn konijn constant stampt. ik heb hem nu los en hij is levendig maar hij heeft wel een soort diarree. het zijn geen BDK's ofzo, het is heeft de dikte van modder en stinkt behoorlijk. is charlie toch ziek of kan de diarree ook komen door spanning ofzo?foto:
JoBoris76 Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 (aangepast) Dat is geen diarree maar een blinde darmkeutel. Dat zie ik duidelijk door die kleine keuteltjes die op een hoopje aan elkaar zitten. Die horen ze normaal gesproken op te eten. Hoeveel voer geef je Charlie? 24 februari 2009 aangepast door JoBoris76
merelvandijke Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Geplaatst: 24 februari 2009 het is geen blindedarmkeutel, die zien er heel anders uit. dit was echt een grote,soepele hoop.charlie krijgt elke dag 40 gram SS en een handje groente. en onbeperkt hooi natuurlijk.
Nijntje pluis Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 als het een stinkend hoopje is dan denk ik inderdaad ook aan blindedarmkeutels, ondanks dat deze er niet klein uitzien. toen lobbes ontsnapt was en de zak met voer vond, had hij dit resultaat ook twee dagen...te veel voer en daarom zijn bdkeutels niet op..
merelvandijke Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Geplaatst: 25 februari 2009 toch heeft hij niet te veel gegeten afgelopen dagen..hij heeft trouwens niet meer gestampt vannacht
Aanbevolen berichten